امسال ۲ محصول دانش‌بنیان شرکت لعابیران معرفی می‌شود

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین اعلام کرد که تامین مالی تولید دو محصول جدید در شرکت لعابیران انجام شده و امید است تا پایان امسال به بازار محصول معرفی شوند.

امیرحسین نادری در حاشیه بازدید از شرکت لعابیران بیان کرد: این شرکت جزو شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ صدر تامین و شستا است که در بورس هم پذیرفته شده و در حوزه تامین مواد اولیه و کاشی و سرامیک کشور فعالیت می‌کند.

او با بیان اینکه مشتری‌های این شرکت عمدتا صنایع کاشی و سرامیک کشور هستند، افزود: توسعه صادرات و فعالیت‌های دانش بنیان در این شرکت باید دنبال شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین که معتقد است این شرکت، امکان تولید محصول براساس دانش را دارد و محصولات دانش بنیان خوبی تولید کرده است، گفت: ارزش افزوده این شرکت بالاست و مواد اولیه آن عمدتا در کشور تولید می‌شود.

نادری ضمن یادآوری اینکه این شرکت با توجه به نیروهای انسانی خلاق، قابلیت معرفی و تولید محصول دانش بنیان زیادی دارد، خاطرنشان کرد: لعابیران می‌تواند جای خالی بسیاری از محصولات مورد نیاز کشورهای مجاور را پر کند که البته در این باره هدفگذاری انجام شده و بنا شده سالی دو محصول جدید تولید و به بازار مصرف معرفی شوند.

او همچنین با بیان اینکه تامین مالی تولید دو محصول جدید این شرکت انجام شده و امید است تا پایان امسال به بازار محصول معرفی شوند، عنوان کرد: از آنجا که این شرکت امکان تولید محصول جدید و با کیفیت را دارد، کمک‌های مالی برای معرفی محصول‌های جدید انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در ادامه به بازدید از مجموعه شرکت پشم شیشه در سفر به شیراز هم اشاره و بیان کرد: مهمترین برنامه این شرکت تا پایان امسال، انتقال سایت تولیدی این کارخانه به منطقه ویژه اقتصادی شیراز است که اقدامات اولیه آن انجام و پیمانکار انتخاب شده و به دنبال تسریع در امر انتقال این کارخانه هستیم.

نادری خاطرنشان کرد: به عنوان سهامدار اصلی این شرکت تامین مالی را انجام داده‌ایم و اعتبارات پیش‌بینی شده در حال تزریق است.

سعید عبودی، رئیس هیئت مدیره صدر تامین نیز در حاشیه این بازدید بیان کرد: سرمایه انسانی خوبی در شرکت لعابیران وجود دارد که با هم افزایی یکی از شرکت دانش بنیان زیر مجموعه هلدینگ صدر تامین، موجبات معرفی محصولات جدید با ارزش افزوده وصادرات بیشتر فراهم می‌شود.

او خاطرنشان کرد: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تامین نیازمندیهای مواد اولیه کشور در این شرکت دنبال می‌شود.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این بازدید نادر رضایی‌منش، مدیرعامل شرکت لعابیران ضمن معرفی این شرکت، به تشریح عملکرد این شرکت طی یکسال اخیر پرداخت و از چگونگی روند پیشرفت محصول‌های در دست تولید سخن گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.