امروزکشوربه توانایی های جوانان فارس ایمان آورده است

خبرپارسی – مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: امروزکشوربه توانایی های جوانان فارس ایمان آورده است.

حیدرعلی کامیاب که در نشست مشترک با اعضای هیات رییسه مجمع مشورتی توسعه استان های کشور سخن می گفت،با اشاره به عضویت دوتن از جوانان فعال در سازمان های مردم نهاد استان در هیات رییسه مجمع ملی جوانان کشور گفت:رای بالای اعضای این مجمع به حمیدرضا اسلامی و مهدیس معصومی رایی معنا دار و مهرتاییدی براعتقاد جوانان نخبه کشور برتوانمندی جوانان فارس بود.

وی از برگزاری موفقیت آمیز دو نمایشگاه دستاوردهای دولت و دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب توسط یکی ازسازمان های مردم نهاد جوان استان به نام ارم فارس به عنوان سند دیگری برای تثبیت توانمندی های جوانان استان یاد کرد و گفت:نتیجه اعتماد دولت به جوانان، خودباوری نسل سوم و چهارم انقلاب است.

دبیر ستاد ساماندهی جوانان استان جلب اعتماد نسل جوان را به مراتب سخت ترازساخت و ساز درحوزه ورزش دانست و گفت:رسیدن به مرز خود باوری و اعتماد به نفس درنسل جوان استان یکی از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان  در حوزه جوانان بوده که براساس آمارکیفی و کمی موجود توانسته ایم درتحقق آن موفق باشیم.

کامیاب فعال شدن ۱۸۰ سازمان مردم نهاد جوان در ۴سال گذشته در استان فارس را توسعه ای شتاب داردرحوزه جوانان دانست و گفت:جوانان فعال در این سازمان ها کارهای بزرگی را درچند سال گذشته انجام داده اند که شایدپیش از این برخی گمان می کردند،نسل جوان از به سرانجام رساندن آن عاجز است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در بخش دیگری ازصحبت هایش ایجادیک میلیون ۵۰۰هزارمترمربع فضای ورزشی طی ۴سال گذشته را انقلابی بزرگ درحوزه زیرساختهای ورزش استان دانست و گفت:این مقدارفضا در حالی ایجاد شده که تا پیش از این کل فضاهای ورزشی متعلق به اداره کل ورزش و جوانان در استان یک میلیون ویکصد هزارمترمربع بوده است.

کامیاب ابراز امیدورای کرد تا بهره برداری از چند پروژه آماده افتتاح در استان فارس طی چند روز آینده این فضا به یک میلیون ۷۰۰هزار مترمربع افزایش یابد.

وی ازافزایش صددرصدی تعداد باشگاه های ورزشی فعال دراستان فارس به عنوان علاقمندی بخش خصوصی برای حضور درعرصه ورزش یاد کرد و گفت:دولت با تمام توان از حضوراین بخش در حوزه ورزش حمایت می کند.

دبیر شورای عالی ورزش استان فارس با بیان اینکه جامعه و زندگی سالم هدف توسعه پایدار است افزود: یکی از پایدارترین راه های جلوگیری از مفاسد ، انحرافات و ناهنجاریهای رفتاری و سالم سازی محیط و زندگی اجتماعی توسعه ورزش و همگانی کردن آن است.

کامیاب ابرازامیدورای کرد تا با توسعه مناسبات اداره کل ورزش و جوانان و مجمع مشورتی توسعه استان ضمن کم کردن پیامدهای اقتصادی ، اجتماعی، سیاسی و امنیتی ناشی از آسیب های اجتماعی زمینه توسعه پایداربیش از پیش استان با تکیه برنیروی جوان و پرانرژی استان فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.