امدادرسانی به بیش از سه هزار نفر حادثه دیده ناشی از سیل، آبگرفتی، برف و کولاک

خبرپارسی – نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان فارس طی ۷۲ ساعته گذشته به بیش از سه هزار نفر  امدادرسانی کردند

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس ؛ مدیرعامل این جمعیت با بیان اینکه با شروع فعالیت سامانه بارشی جدید طی ۷۲ ساعت گذشته  در ۱۱ شهرستان این استان سیل ، آبگرفتگی ، برف و کولاک گزارش شده است ، عنوان کرد: نیروهای امدادی و تخصصی جمعیت هلال احمر استان فارس با حضور به موقع در مناطق آسیب دیده ناشی از سیل و کولاک به سه هزار و ۲۵۹ نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده اند.

حسین درویشی از حضور ۱۳۲ نیروی عملیاتی فعال در این حوادث خبر داد و افزود: ۳۴ تیم تخصصی امداد و نجات در سیلاب و کولاک همراه با ۳۲ دستگاه خودروی عملیاتی کمک دار در مناطق مختلف کوهستانی و سیلابی استان اقدام به امدادرسانی به ۷۰۴ خانوار کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس همچنین اظهار کرد: ۴۴۱ دستگاه خودرو نیز طی این مدت از خدمات امدادی هلال احمر فارس در محورهای کوهستانی بهره برده اند.

وی در ادامه یادآور شد : توزیع اقلام زیستی و غذایی از جمله پتو، نایلون پوششی، موکت، چادر ، والور و بسته غذایی در مناطق سیل زده استان نیز توسط هلال احمر فارس صورت پذیرفت.

لازم به ذکر است سیل و برف و کولاک در ۱۱ شهرستان فارس ائم از رستم ، آباده ، اقلید ، داراب ، سپیدان ، قیروکارزین ، ممسنی ، خرم بید ، شیراز ، ارسنجان و فیروزآباد گزارش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.