افزایش ۲۱ درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون

خبرپارسی – فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ درصد افزایش کشف و ضبط مواد مخدر داشته این، افزود: این در حالی است که متسفانه در بحث سرقت های خرد شاهد افزایش بوده ایم .

سردار سرتیپ دوم «رهام بخش حبیبی»، امروز سه شنبه ۹ مهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پلیس باید هوشمندانه با جرائم برخورد کند و آسیب های آن را کاهش دهد، اضافه کرد: شعار امسال هفته ناجا “پلیس هوشمند، امین مردم” خواهد بود .

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲۱ درصد افزایش کشف و ضبط مواد مخدر را داشته ایم، افزود: سرقت های خرد متاسفانه افزایش یافته و کشفیات ما هم افزایش داشته که مهمترین دلیل ازدیاد جرایم خرد مشکلات اقتصادی است اما پلیس با تمام توان با این نوع جرایم برخورد می کند .

رئیس پلیس استن قارس در ادامه به بحث فضای مجازی پرداخت و با اشاره به اینکه فضای مجازی به فضای حقیقی تبدیل شده است، تاکید کرد: هرچیزی که لازم داشته باشید در فضای مجازی وجود دارد و این می طلبد که تا آسیب بیشتر از این ناحیه ندیدیم، آگاهی و اطلاعات خود را در مورد فضای مجازی که حقیقی شده، افزایش دهیم.

حبیبی گفت: از ابتدای هفته نیروی انتظامی، پلیس راهور تا ساعت ۱۶ و دفترهای پلیس ۱۰+ تا ساعت ۱۸ در خدمت مردم خواهند بود.

 وی در پاسخ به سئوالی در خصوص گروگان گیری استهبان، هم گفت: این اتفاق با هیچ مشکلی رفع شد و گروگان ها به خانه های خود بازگشتند.

 سردار حبیبی با یادآوری این مطلب که خبر ما در خصوص بازداشت فردی در پزشکی قانونی، موثق تر بود، تاکید کرد: این یک زنجیره بود که افراد سفارش دهنده و مجرمین را دستگیر کردیم.

 فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه ۱۵۰ درصد افزایش جرم در فضای مجازی داشتیم، اضافه کرد: به خاطر اینکه درسترسی افراد به فضای مجازی بیشتر شده، این رقم افزایش یافته است.

رئیس پلیس فارس در خصوص فرد جوانی که مدتی پیش درآگاهی خرمبید درگذشت، با بیان اینکه جسد به پزشکی قانونی تحویل داده شده است و آنان باید نظر نهایی را بدهند و وقتی مشخص شد مطمئنا اعلام خواهیم کرد، ادامه داد: برای دستگیری وی ۲ بار اقدام شد که مرتبه دوم پس از مقاومت دستگیر شد و آثارکبودی که روی بدن این جوان دیده می شود ناشی از زدن دستبند و پابند است و نه شکنجه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.