اعضای شورای پنجم در اولین گام با دانشگاهیان دیدار کردند+عکس

خبر پارسی –  منتخبین پنجمین شورای اسلامی شهر شیراز با هیئت رئیسه دانشگاه شیراز دیدار کردند.

شرکت کنندگان در این نشست ضمن بحث و تبادل نظر برای گسترش و تعمیق همکاری‌های دو جانبه، بر لزوم به‌کارگیری راهکارهای علمی – تخصصی برای حل مسائل و موانع پیش‌روی کلان شهر شیراز تأکید کردند.

دکتر ابراهیم گشتاسبی‌راد، سرپرست دانشگاه شیراز در این مراسم ضمن اشاره به گوشه‌ای ازتوانمندی‌ها و ظرفیت‌های فراوان دانشگاه شیراز بیان داشت: اهمیت تعامل مثبت و سازنده بین شورای اسلامی شهر و مراکز توانمند علمی برکسی پوشیده نیست و دانشگاه شیراز این آمادگی را دارد تا با ارائه راهکارهای عالمانه، گره‌گشای مشکلات در زمینه ‌های مختلف باشد.

وی با بیان این‌که هم اکنون قرارداد همکاری مشترک بین دانشگاه شیراز و شهرداری در زمینه‌های ترافیک و حمل و نقل، قطار شهری، و مقوله های متنوع فنی مهندسی، فرهنگی و آموزشی، و … وجود دارد، اظهار امیدواری کرد فعالیت‌ها و طرح‌های کلان مشترک بیش از پیش افزایش یابد.

در ادامه این نشست، منتخبان پنجمین شورای اسلامی شهر شیراز و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خویش در خصوص همکاری‌های مشترک پرداختند.

در پایان این دیدار هیئت رئیسه دانشگاه ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای شورای پنجم، حُسن انتخاب ایشان در برگزاری اولین نشست با دانشگاهیان را بیانگر توجه منتخبین مردم شیراز، به جایگاه علم و تخصص دانسته صمیمانه از منخبان مردم تشکر کردند.

.نشست رسمی اعضای شورای پنجم شیراز با هیئت رئیسه دانشگاه شیراز به‌عنوان نخستین دستگاه اجرایی مورد تعامل اعضاء شورا، نشانه‌ای آشکار از عزم راسخ منتخبین مردم شیراز برای حرکت در مسیر علم و تخصص است. این نشست درعصر شنبه سیزده خرداد مصادف با لیالی ماه پُر برکت رمضان انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.