اسلامیان: کارمندان راه و شهرسازی پایین‌ترین دریافتی را دارند

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: کارمندان ادارات راه و شهرسازی پایین‌ترین دریافت‌ها را به نسبت دیگران دارند هرچند محدودیت‌هایی وجود دارد اما در سال آینده شاهد بهبود وضعیت حقوق و معیشت کارمندان هستیم.

ایمان اسلامیان دوشنبه ۱۱ بهمن در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار کرد: استان فارس و شهر شیراز از مهم‌ترین استان‌های کشور در حوزه جغرافیایی و اقتصادی است.

او با بیان اینکه با محدودیت‌های مختلف و کمبود منابع مواجه هستیم و از این جهت دولت سیزدهم در گذرگاه جدی و حساسی قرار دارد، گفت: با این وجود دولت نهضت ملی مسکن و حمل و نقل را آغاز کرده که در حیطه وظایف راه و شهرسازی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این دو بخش ۳۰ درصد از اقتصاد کشور را تامین می‌کند و کارگزار و مجری هر دو بخش وزارت راه و شهرسازی است، افزود: مهم‌ترین وعده دولت سیزدهم تامین مسکن است که تلاش می‌کند با نهضت ملی مسکن این وعده را محقق کند.

اسلامیان با بیان اینکه رضایت شغلی و همراهی کارکنان وزارت راه و شهرسازی اولویت اصلی این وزارت خانه است، عنوان کرد: اطمینان خاطر می‌دهم که بهبود حقوق همکاران مورد تاکید وزیر بوده است.

او خاطرنشان کرد: کارمندان ادارات راه و شهرسازی پایین‌ترین دریافت‌ها را به نسبت دیگران دارند هرچند محدودیت‌هایی وجود دارد اما در سال آینده شاهد بهبود وضعیت حقوق و معیشت کارمندان هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدواریم که مجلس در این زمینه همراهی کند و به زودی شاهد اتفاقات خوبی در زمینه بهبود زندگی کارمندان باشیم و با رضایت شغلی کارمندان دو نهضت ملی مسکن و حمل و نقل زودتر تحقق پیدا کند.

اسلامیان عنوان کرد: همه فکر می‌کنند که شیراز و استان فارس برخوردار است اما این استان عقب‌ماندگی‌هایی دارد که باید دید به این استان عوض شود و امیدواریم این تغییر دیدگاه درباره استان رقم بخورد.

او با بیان اینکه با وجود کمبود منابع و محدودیت‌ها کسانی که مسئولیت می‌پذیرند روحیه جهادی و انقلابی دارند، خاطرنشان کرد: تصمیمات برای بهبود معیشت کارمندان از ابتدای وزارت آقای قاسمی بوده است.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات جعفر زاهدی، محمودرضا طالبان به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی فارس منصوب و معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.