استاندار فارس: تغیرات بودجه را شفاف سازی کنید

خبرپارسی – استاندار فارس در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان خواستار اصلاح و شفاف سازی پایه های اصلی بودجه در درآمدزایی، هزینه کرد کارا، ارتقاء صبات و توسعه عدالت شد .

عنایت الله رحیمی در جلسه شورای برنامه ریزی وتوسعه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اصلاح ساختار بودجه و فعالیت های دولت در این زمینه گفت: پایه های اصلی این اصلاح در آمدزایی پایدار، هزینه کرد کارا و ارتقا ثبات و توسعه عدالت است و دولت در این محور حرکت خواهد کرد که موجب انعطاف‌پذیری بیشتری خواهد شد.

نماینده عالی دولت  اصلاح نظام یارانه انرژی را از دیگر اقدامات اصلاح ساختار بودجه دانست و افزود : در این خصوص تغییرات خاصی انجام گرفته که در این راستا سازمان های متولی باید گفتمان سازی و شفاف سازی را از هم اکنون آغاز کنند.

وی با بیان اینکه جدا سازی بودجه از نفت خواسته یا ناخواسته به مرحله اجرا رسیده ابراز امیدواری کرد کرد : راهکارهای متعددی برای جبران این کمبودها دیده شده که می بایست در مدت زمان کوتاهی با آن سازگار شویم.

استاندار فارس خاطر نشان کرد: اثر بخشی طرح های عمرانی از جمله اهداف بودجه سال ۹۹ تبین شده که باید در شش دسته کلی دنبال شود.

وی خواستار بهره گیری از ظرفیت های قانون بودجه سال ۹۹ توسط دستگاه های اجرایی شدو گفت: فارس در این زمینه حرکت خوبی را آغاز کرد ولی محدودیت ها ی آن راضی کننده نیست که همچنان باید دنبال شودتا در زمان موثر جذب شود.

رحیمی در ادامه با تاکید بر لزوم آماده سازی طرح‌های دهه فجر گفت: طرح های مختلفی در سفر رئیس جمهور محترم دیده شده که باید آمادگی کاملی برای بهره برداری از آن وجود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.