استاندار فارس: تثبیت مدیریت ورزش در فارس را از وزیر خواسته ایم

خبرپارسی – استاندار فارس بااشاره به حرف و حدیث های اخیر  مطرح شده در خصوص انتقال  مدیرکل ورزش وجوانان این استان به تهران گفت: از وزیر ورزش وجوانان خواستار تثبیت مدیریت درفارس شده ایم.

عنایت الله رحیمی که پیش از ظهر امروز پنجشنبه یکم خرداد در حاشیه بازدید از پروژه شش هزار نفره شیراز سخن می گفت افزود: با توجه به پروژه‌های زیادی که در مجموعه ورزش و جوانان در استان در حال انجام است، از عزیزان این مجموعه انتظار داریم ساز ماندن کوک کنند تا اقدامات خوب این اداره کل تداوم یابد.

وی افزود : امروز با همراهی شهردار شیراز توفیق پیدا کردیم از اقدامات خوبی که ورزش و جوانان فارس و شرکت مادر تخصصی حفظ و نگهداری توسعه اماکن ورزشی در پیشبرد پروژه‌هایی چون این سالن شش هزار نفره انجام داده، بازدید کنیم.

رئیس شورای عالی ورزش استان فارس افزود: کار ارزشمند و سرمایه گذاری خوبی در این پروژه انجام شده که موجب افزایش سرانه ورزشی استان خواهد شد و همچنین به بخشی از مطالبات ورزشکاران و جوانان پاسخ خواهد داد.

استاندار فارس ادامه داد: در این منطقه از شیراز، اماکن ورزشی کم بود اما با احداث این سالن و اماکنی که جنب این سالن توسط شهرداری در حال انجام است، یک سایت توریستی، تفریحی ورزشی ایجاد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.