/اختصاصی خبر پارسی /فرزند آیت الله حائری در نامه ای خطاب به امام جمعه شیراز : حمله کنندگان به مطهری جماعت بی بصیرت و غیر ارزشی هستند/ در خطبه های نمازجمعه بر رخسار این متحجرین ساختار شکن سیلی بزنید

خبر پارسی – محمد علی حائری شیرازی فرزند حضرت آیت الله حائری شیرازی نماینده سابق ولی فقیه در فارس و امام جمعه سابق شیراز در نامه ای خطاب به حضرت آیت الله ایمانی امام جمعه معزز شیراز ضمن تقبیح مهاجمان به علی مطهری ،از ایشان خواسته است در خطبه های نمازجمعه آنچنان سیلی بر رخسار این متحجرین ساختار شکن بکوبید که همه بدانند این ها نه ارزشی اند و نه از مسئولین کسی حق همراهی چنین جماعت بی بصیرتی دارد.
در این نامه که نویسنده آن را در اختیار خبر پارسی گذاشته آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک حضرت آقای ایمانی
نماینده محترم مقام رهبری در استان و امام جمعه شیراز
سلام علیکم
امام راحل فرمود: ((خون دلی که ازمتحجرین خوردم به پای هیچ چیز نمی رسد))
از باب مراعات روایت معروفه: ما امر به النبى(ص ) من النصیحه لائمه المسلمین واللزوم لجماعتهم بر خود لازم دیدم از جهت ارادت قدیم این مرقومه را خدمتتان انشا کنم باشد که قبول افتد.
قریب چند روزی است که شیراز مهد علم,عالم شهر ادب تمدن و پایتحت فرهنگی ایران اسلامی حوادثی را به نظاره نشسته که تلخی آن کام همه عالمان و فرهنگ دوست ادب باوران را تلخ کرده .
شیراز میزبان یکی از شهیر ترین نمایندگان مجلس ایران و فرزند یکی از شهدای که از بزرگترین ثمرات امام و انقلاب اسلامی بوده که در بدو ورود مورد تعرض چماق داران متحجر متجدد معلوم الحال قرار میگیرد و بادلی پریشان و آزرده دیارمان را ترک میکند .
اما ساختار شکنان متحجر توجیه عمل قبیح خویش را اظهارات ایشان و مع الاسف مصوبه شورای تامین استان میدانند !!
حضرت آقای ایمانی مگر نه آن است که قانون اساسی برترین میثاق ملی ایرانیان است که هیچ قانون مصوبه هنجاری را نمی توان همسنگ آن قرار داد مگر مطابق اصل۸۴ ق . ا : ((هر نماینده در برابر تمام ملت مسئول است و حق دارد در همه مسائل داخلی و خارجی کشور اظهار نظر نماید))و مطابق اصل۸۶ همین قانون: نمایندگان مجلس در مقام ایفای وظایف نمایندگی در اظهار نظر و رأی خود کاملاً آزادند و نمی‌توان آنها را به سبب نظراتی که در مجلس اظهار کردهاند یا آرایی که در مقام ایفای وظایف نمایندگی خود دادهاند تعقیب یا توقیف کرد.
هیچ گاه فراموش نمیکنم فریاد شهید مطهری را که در رسای ظلمی که به فلسطینیان روا میشد این روایت را میخواند
ان امام علی( ع) : ( خطبه ۲۷ معروف به خطبه جهادیه ) و َ لَقَدْ بَلَغَنِی اءَنَّ الرَّجُلَ مِنْهُمْ کَانَ یَدْخُلُ عَلَى الْمَرْاءَهِ الْمُسْلِمَهِ وَ الْاءُخْرَى الْمُعَاهِدَهِ فَیَنْتَزِعُ حِجْلَهَا وَ قُلُبَهَا وَ قَلاَئِدَهَا وَ رُعُثَهَا مَا تَمْتَنِعُ مِنْهُ إِلا بِالاِسْتِرْجَاعِ وَ الاِسْتِرْحَامِ ثُمَّ انْصَرَفُوا وَافِرِینَ مَا نَالَ رَجُلاً مِنْهُمْ کَلْمٌ وَ لاَ اءُرِیقَ لَهُمْ دَمٌ فَلَوْ اءَنَّ امْرَأً مُسْلِما مَاتَ مِنْ بَعْدِ هَذَا اءَسَفا مَا کَانَ بِهِ مَلُوما بَلْ کَانَ بِهِ عِنْدِی جَدِیرا
شنیده ام که یکى از آنها بر زن مسلمانى داخل شده و دیگرى ، بر زنى از اهل ذمّه و، خلخال و دستبند و گردنبند و گوشواره اش را ربوده است . و آن زن جز آنکه از او ترحم جوید چاره اى نداشته است . آنها پیروزمندانه ، با غنایم ، بى آنکه زخمى بردارند، یا قطره اى از خونشان ریخته شود، بازگشته اند. اگر مرد مسلمانى پس از این رسوایى از اندوه بمیرد، نه تنها نباید ملامتش ‍ کرد بلکه مرگ را سزاوارتر است و فریاد مکشید و چه کسی فکر میکرد این ظلم بر فرزند خودش روا شود و فریادی از نهان کسی بر نخواهد خواست
ساختار شکنان متحجر که متاسفانه مهر ارزشی بودن هم به چهره دارند چگونه عمل خویش را توجیه میکنند مگر مقام رهبری در سخنرانی ۲۸ بهمن ۱۳۹۱در نقد بر هم زدن سخنان رییس مجلس در قم اینگونه نفرمودند”«این را هم عرض بکنیم؛ این حرفی که من امروز زدم و از بعضی از مسئولان و سران کشور گله‌گزاری کردم، موجب نشود که حالا یک عده‌ای راه بیفتند، بنا کنند علیه این و آن شعار دادن؛ نه، بنده با این کار هم مخالفم. اینکه شما یک نفر را به عنوان ضد ولایت، ضد بصیرت، ضد چه، مشخص کنید، بعد یک عده‌ای راه بیفتند علیه او شعار بدهند، مجلس را به هم بزنند، بنده با این کارها هم مخالفم؛ این را من صریح بگویم. این کارهائی که در قم اتفاق افتاد، بنده با اینجور کارها مخالفم. آن کارهائی که در مرقد امام اتفاق افتاد، بنده با اینجور کارها مخالفم. بارها به مسئولین و کسانی که میتوانند جلوی این چیزها را بگیرند، تذکر داده‌ام. آن کسانی که این کارها را میکنند، اگر واقعاً حزب‌اللّهی و مؤمنند، خب نکنند. می بینید که تشخیص ما این است که این کارها به ضرر کشور است، این کارها به نفع نیست. با احساساتشان راه بیفتند اینجا، آنجا، علیه این شعار بدهند، علیه آن شعار بدهند؛ این شعاردادن‌ها کاری از پیش نمی‌برد. این خشم ها را، این احساسات را برای جای لازم نگه دارید. در دوران دفاع مقدس اگر بسیجی ها می خواستند همین طور بروند یک جائی، طبق میل خودشان حمله کنند، که خب پدر کشور در میآمد. نظمی لازم است، انضباطی لازم است، مراعاتی لازم است. اگر چنانچه به این حرفها اعتنائی ندارند، آنها که خب حسابشان جداست؛ اما آن کسانی که به این حرفها اعتناء دارند و مقیدند که برخلاف موازین شرع حرکت نکنند، باید مراقبت کنند، از این کارها نکنند.»”
اگر این گونه حرکت های ساختار شکنانه متحجرانه باب شود چگونه حرکت های صورت گرفته در سال۸۸ را میتوان تقبیح کنند .
حضرت آقای ایمانی حضرتعالی امام جمعه و جماعت این مردمید و رکن امامت عدالت است و انتظارچنین است که در خطبه های نمازجعه آنچنان سیلی بر رخسار این متحجرین ساختار شکن بکوبید که همه بدانند اینها نه ارزشی اند و نه از مسئولین کسی حق همراهی چنین جماعت بی بصیرت خوش سیرت را دارد و ان شاء الله امت شیراز دلخوش به امام جمعه شجاع خود بر عهد دیرین بمانند
و ما توفیقی الا بالله والسلام علیکم و رحمه الله
محمد علی حائری شیرازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.