یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:اگر قرار باشد احمدی نژاد همراه با امام زمان (عج) بیاید که باید در آن دوره هم منتظر اختلاس ۳ هزار میلیاردی باشیم/احمدی نژاد باید دادگاهی شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از اظهارات غلامحسین الهام مبنی بر این که احمدی نژاد با حضرت ولی عصر(عج) به زمین بازخواهد گشت تصریح کرد: آقای احمدی نژاد تنها جایی که باید حاضر شود در دادگاه برای پاسخگویی به ظلمی است که به مردم و حزب اللهی ها کرده است چرا که اگر قرار باشد امثال آقای چاوز و احمدی نژاد همراه با امام زمان (عج) بیایند که باید در آن دوره نیز منتظر فجایعی مثل اختلاس ۳ هزار میلیاردی باشیم.

منصور حقیقت پور در گفت و گو با خانه ملت در خصوص اظهارات غلامحسن الهام مبنی بر بازگشت محمود احمدی نژاد همراه با امام زمان(عج) گفت: این حرف بسیار نامربوط است و این دست از مسائل حوزه هایی است که علما و مراجع به آن ورود پیدا نمی کنند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:آقای احمدی نژاد تنها جایی که باید حضور و ظهور پیدا کند نه همراه امام زمان (عج) که دادگاه است تا به ظلم هایی که به مردم کرد، رسیدگی شود.

حقیقت پور در ادامه این مطلب تاکید کرد: آقای احمدی نژاد به خاطر تحقیر حزب اللهی ها، به خاطر شکستی که به اصولگرایی تحمیل کرد باید به دادگاه برود و آقای الهام نیز حرف بی جایی زده است و از اساس در جایگاهی نیست که بخواهد در خصوص یاران حضرت ولی عصر(عج) اظهار نظر کند.

وی ادامه داد: گویا اطرافیان آقای احمدی نژاد احساس کرده اند عده ای آدم خل وضع، مردمان این کشور هستند که هر چه گفتند قبول کنند؟

حقیقت پور هم چنین در این خصوص افزود: حضرت امام (ره) با آن عظمت و بنیان هرگز در این حوزه ها ورد پیدا نکرد و قطعا مراجع ما آرام نخواهند نشست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد:اگر قرار باشد امثال آقای چاوز و احمدی نژاد همراه با امام زمان بیایند که باید در آن دوره نیز منتظر فجایعی مثل اختلاس ۳ هزار میلیاردی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.