آن مرد با نجابت آمد/ هنوز حیا خز نشده است!

خبر پارسی – فرزاد صدری – شاید تنها گناه مردی با عبای شکلاتی تاختن او با نجابت مثال زدنی اش در قلوب مردمی بود که سال ها لبخند را از آنها دریغ داشته بودیم و مهربانی را کنج خانه تزویر حبس کرده بودیم!
سید اصلاحات کپی برابر اصل تصاویر حکاکی شده تخت جمشید است که هیچکس در آن عصبانی نیست!هیچکس سوار اسب شهوت و قدرت نیست!هیچکس دست دیگری را نمی بوسد و به کسی تعظیم نمی کند!تصاویری که اصالت ما را به نمایش می گذارد:مهربانی ،ادب، نجابت،خوشرویی صلح و گفت و گو همراه با قدرت مبتنی بر احترام
در انتخابات ۴ سال اخیر،نجابت بیشترین رای را به خود اختصاص داد و حماسه دوست داشتن بیشترین اقبال را از جانب مردم داشت. دوست داشتن کسی که عربده نکشید،اتهام نزد،دشنام نداد و هیچکس را به مرگ و نابودی تهدید نکرد!نجابت کلامش هرکلام دیگری را بی رنگ کرد و تمام آرزوی یک ملت را در عبای شکلاتیش جای داد.
رهبر دوست داشتنی اصلاحات در انبوه نگاه عربده کشان و تهدید کنندگان،انگشت اشاره اش به لیست امید بوی نجابت می داد و هرگاه هضم واژه های تهمت و افترا برایمان سنگین می شد،عبای نجابت بر سرمان می کشید تا بوی شکلاتی عبای پاکدامنی اش مستمان کند و واژها های مشمئز کننده را نشنویم!
عبای شکلاتی مرد نجیب حرمت دارد نه فقط شبه عبای مشکیست که بر دوشت بیندازی و خیالت راحت که زیر بیرق نماد خاندان نبوت بیشترین اتهام را به امت رسول الله بزنی!
عبای مرد نجیب اصلاحات حرمت دارد.قاعده،رسم و قانون دارد.در قاموس او عشق به حجب و حیا و به نجابت و وفا، عشق به لباس پیامبر است که برای ما و امنیت ما خاکی شد
عبایش یادگار پیامبر است. بوی مهربانی و نجابت او را می دهد با اشاره سرانگشتی،”امید” را در میان مردم زنده می کند و به آنها که “برهنگی کلام” را مُد کرده اند و عفت کلام را به “تاراج” گذاشته اند می آموزد هنوز حیا “خز” نشده است!
او به دنیا آموخت که “نجابت” را نمی شود ممنوع کرد! دوستت داریم مرد نجیب…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.