آماده باش درمانگاه های تامین اجتماعی شیراز

خبرپارسی – مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی فارس خبر داد: درمانگاههای تامین اجتماعی شهید رضایی و آزادگان شیراز برای ارائه خدمات درمانی به مجروحان و مراجعان در حالت آماده باش هستند‌ و در صورت نیاز خدمات درمانی را ارائه خواهند کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، امیری گفت: در حال حاضر ۷ مجروح سیل امروز شیراز در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان پذیرش و مداوا شده اند.

وی با بیان اینکه در روزهای آخر اسفند گذشته کمیته بحران در مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس تشکیل شد، افزود: درمانگاههای تامین اجتماعی شهید رضایی و آزادگان شیراز نیز برای ارائه خدمات درمانی به مجروحان و مراجعان در حالت آماده باش هستند‌ و در صورت نیاز خدمات درمانی را ارائه خواهند کرد.

نباتی مدیر کل تامین اجتماعی فارس نیز با اشاره به خسارت احتمالی کارگاهها در مسیر سیل اخیر شیراز گفت: کارگاههای درگیر در سیل امروز ارزیابی و در صورت توقف فعالیت ها ناشی از سیل برای کارکنان آنها بیمه بیکاری بر قرار می شود.

خاطر نشان می سازد، محمد حسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی در پیامی جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سیل امروز شیراز را به خانواده هایشان تسلیت گفت و برای مجروحان شفای عاجل آرزو کرد و بر انجام وظایف  انسانی و اداری در قبال آسیب دیدگان این حادثه تاکید کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.