آغاز ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در موسسه آموزش عالی زند شیراز شیراز

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مؤسسه آموزش عالی زند شیراز بزرگترین موسسه آموزش عالی جنوب کشور آغاز شد.

به گفته روابط عمومی زند، موسسه آموزش عالی زند شیراز به عنوان بزرگترین موسسه آموزشی عالی جنوب کشور دارای دانشکده های مجهز و مجزا از جمله دانشکده ادبیات و علوم پایه، دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده مدیریت و حسابداری است و مهارت های لازم را به دانشجویان برای ورود به بازار کسب و کار ارائه می دهد.

این موسسه آموزشی که به فارغ التحصیلان خود مدرک رسمی از وزارت علوم ارائه می دهد، تسهیلاتی از جمله پرداخت وام دانشجویی با بازپرداخت بلندمدت، تقسیط شهریه، خوابگاه دخترانه مجهز، مرکز کارآفرینی و نوآوری و آموزش مهارت‌های لازم به صورت عملی، کارگاه‌های مجهز و پیشرفته برای دانشجویان خود در نظر گرفته است.

این موسسه همچنین برای ورزشکاران حرفه ای دارای عناوین استانی و کشوری تخفیف ویژه در شهریه در نظر گرفته است.

پذیرش دانشجو در موسسه آموزش عالی زند شیراز صرفا بر اساس سوابق تحصیلی است و فرصتی ویژه برای ورود به دانشگاه و جا ماندگان از کنکور سراسری است.

این موسسه آموزش عالی به عنوان بزرگترین موسسه غیر انتفاعی جنوب کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۱ در رشته های حسابداری، روانشناسی، مهندسی برق، مهندسی پزشکی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی ماشین آلات ریلی، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالوژی، زیست سلولی و مولکولی، زیست فناوری، میکروبیولوژی، حقوق، زبان و ادبیات فارسی، علوم تربیتی، علوم ورزشی، مدیریت امور بانکی، مدیریت امور گمرکی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مدیریت مالی، مشاوره، ادبیات نمایشی، آموزش زبان انگلیسی، زبان و ادبیات انگلیسی و مترجمی زبان انگلیسی اقدام به ثبت نام از دانشجویان می کند.

علاقمندان برای ثبت نام می توانند به نشانی شیراز، تقاطع معلم، خیابان همت جنوبی، کوچه ۱۰، اولین فرعی سمت چپ مراجعه کنند یا با شماره های ۰۷۱۳۶۱۰۶ داخلی ۱۳۳ و ۳۶۳۲۲۶۷۲ تماس حاصل کنند.

سایت Www.zand.ac.ir نیز به عنوان پیج رسمی موسسه آموزش عالی زند شیراز برای کسب اطلاعات بیشتر در اختیار علاقمندان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.