آخرین سکانس روزنامه نگار در زوم درسال ۹۵ ؛شبان سروستانی زیر تیغ نقد

خبر پارسی – پرونده روزنامه نگار در زوم در سال ۱۳۹۵ به بررسی آثار محمود شبان سروستانی بسته می شود.

نوزدهمین نشست از سلسله نشست های تاریخ مطیوعات فارس با عنوان روزنامه نگار در زوم به نقد و بررسی فعالیت مطبوعاتی محمود شبان سروستانی،دبیر سرویس ورزشی روزنامه شیراز نوین می پردازد.

این روزنامه نگار فعالیت مطبوعاتی خود را با مجله تخصصی ساختمان و نصب پتروشیمی به عنوان طراح و عکاس آغاز کرد و یک دهه بعد با روزنامه تازه تاسیس تحلیل روز شروع به همکاری کرد.

محمود شبان پس از توقیف روزنامه تحلیل روز به فعالیت در خبرگزاری ایلنا پرداخت و در سال ۹۳ نیز سرپرستی خبرگزاری موج را در استان فارس به عهده گرفت.او در سال ۹۵ با این خبرگزاری قطع همکاری کرد و به عنوان خبرنگار در پایگاه خبری راستین آنلاین مشغول به کار شد و از ابتدای تاسیس روزنامه شیراز نوین به عنوان دبیر سرویس ورزشی این روزنامه فعالیت کرد.

شبان از آغاز دهه ۹۰ بشترین فعالیت را در پوشش اخبار استان برای خبرگزاری ایلنا داشت و از سال ۹۳ تا ۹۵ نیز تمام اخباری را که از استان فارس بر خروجی خبرگزاری موج قرار گرفت به تنهایی پوشش داد.

او همچنین سابق همکاری با هفته نامه شهر راز شهرداری شیراز را نیز در پرونده کاری خود دارد.

سالن اندیشگاه مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس ،پنج شنبه پنجم اسفند ماه ۱۳۹۵  ساعت ۱۸ ،میزبان نوزدهمین نشست روزنامه نگار در زوم خواهد بود.

نشست نوزدهم ،آخرین نشست روزنامه نگار در زوم در سال جاری است.سلسله نشست های روزنامه نگار در زوم به میزبانی مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار می شود که دبیری و اجرای جلسات را فرزاد صدری سردبیر پیشین خبرگزاری ایسنا در استان فارس بر عهده دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.