یک ورزشکار خوشنام سکاندار هیئت دوچرخه سواری فارس شد

خبرپارسی – به دنبال اقدامات تنش آفرین رئیس پیشین هیئت دوچرخه سواری فارس و برکناری او توسط مدیرکل ورزش و جوانان، مجمع انتخابانی این هیئت برگزار شد و محمد جواد کشاورز با رای قاطع به عنوان رئیس انتخاب شد .

صبح چهارشنبه ۲۷ آذرماه با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، حیدر علی کامیاب مدیر کل و محسن سالاری معاون اداره کل ورزش و جوانان فارس، مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری استان فارس برگزار و محمدجواد کشاورز با کسب اکثریت قاطع آراء به مدت چهارسال عهده دار هدایت این هیئت شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس استان فارس با اشاره به اتفاقات ماه‌های گذشته هیئت دوچرخه سواری که منجر به کنار گذاشتن رئیس این هیئت شد، افزود: مادامی که افراد یک جامعه برای رسیدن به اهداف شخصی خودشان چانه زنی می کند آن جمع از رسیدن به اهداف عالیه عاجز خواهد ماند.

حیدرعلی کامیاب با بیان اینکه نتیجه ورزش در کنار تلاش برای رسیدن به قله‌های قهرمانی، اخلاق محسوب می‌شود، افزود: نمی شود تا زمانی که یک مدیر و رئیس هیئت به خواسته های شخصی ما پاسخ مثبت دهد آن مدیر و رئیس هیئت، آدم خوبی باشد و زمانی که به هر دلیلی نتواند پاسخگوی نیازهای شخصی مان باشد ناگهان آن روی سکه نمایان شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس رسیدن به تفاهم در خانواده دوچرخه سواری با هدف دستیابی به موفقیت جمعی را نسخه حل مشکلات گذشته دراین  هیئت دانست و افزود: انتظار می‌رود اعضای این هیئت ضمن قائل شدن حق انتخاب تیم اجرایی برای رئیس جدید، همکاری‌های لازم را با هدف تحقق برنامه ها با وی انجام دهد.

کامیاب با بیان اینکه دوچرخه سواری رشته ای است که هم بعد قهرمانی هم همگانی آن برای اداره کل ورزش و جوانان فارس حائز اهمیت است، افزود: باید امثال فرانک پرتو آذر در این رشته ورزشی از مسیر صحیح استعدادیابی افزایش یابد.

وی توسعه همگانی ورزش دوچرخه سواری را به دلیل آثار مستقیم آن بر مسائل مرتبط با سلامتی و بهداشت روانی و مسائل زیست محیطی و… یک راهبرد در جامعه‌ های  مترقی دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در حوزه همگانی این رشته و تعامل با دستگاههایی نظیر شهرداری می توان راهکارهای افزایش نشاط در جامعه را توسعه داد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس دو مولفه شادی و نشاط را مهم‌ترین شاخص در بحث توسعه دانست و افزود: امروز نشاط اجتماعی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه ما خصوصاً در کلان شهرهاست.

کامیاب انباشت افسردگی حاصل از بروز مشکلات اجتماعی اقتصادی و عامل بروز برخی نارضایتی‌ها در جامعه دانست و با بیان اینکه ورزش می‌تواند تا حد قابل توجهی آثار سوء این انباشت نگران کننده را کم کند، گفت: باید قبول کنیم که کشور در شرایط خاص جنگی قرار دارد.

وی تمرکز بر روی خواست جوانان را یکی از راهکارهای دشمنان مردم و نظام دانست و گفت: مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم ها باعث شده تا استراتژی دشمنان این مرز و بوم به سمت جذب جوانانی که به هر دلیلی از شرایط موجود گله دارند تغییر یابد.

دبیر شورای عالی ورزش استان فارس مواجهه با این شرایط را مستلزم داشتن برنامه و استراتژی دانست و گفت: نمی‌شود دست روی دست گذاشت و بدون برنامه در جنگ تمام عیار اینچنینی وارد شد.

محمدجواد کشاورز رئیس جدید هیئت دوچرخه‌سواری فارس از ورزشکاران باسابقه شیرازی محسوب می‌شود که پیش از این مسئولیت‌هایی در سایر هیئت‌های ورزشی عهده‌دار بوده و کارنامه قابل دفاعی از خود برجا گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.