کامیاب: کازرون یکی از قطب‌های هندبال کشور است

خبرپارسی – مدیرکل ورزش و جوانان فارس: کازرون با داشتن دو نماینده در لیگ برتر در دو بخش آقایان و بانوان و معرفی چندین بازیکن به تیم های ملی کشورمان در هندبال قطب بلامنازع این رشته در استان محسوب می‌شود.

حیدر علی کامیاب که در دیدار اعضای کادر فنی، بازیکنان و مدیر تیم های هندبال کازرون با استاندار فارس سخن می‌گفت به ظرفیت‌های موجود در ورزش استان اشاره کرد و افزود: در ۴۸ رشته ورزشی که لیگ های آن در سطح کشور برگزار می شود، فارس در بسیاری از آنها در سطوح بالا نماینده دارد.

او هندبال را یکی از رشته‌هایی عنوان کرد که فارس در آن همواره حرف برای گفتن دارد و سپس افزود: بدون هیچ تعارفی باید گفت: که کازرون با داشتن دو نماینده در لیگ برتر در دو بخش آقایان و بانوان و معرفی چندین بازیکن به تیم های ملی کشورمان در هندبال قطب بلامنازع این رشته در استان محسوب می‌شود.

دبیر ستاد ساماندهی ورزش استان با بیان اینکه این دو تیم توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند از استاندار فارس درخواست کرد تا در صورت قهرمانی این تیم ها در لیگ برتر و معرفی به عنوان نماینده کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا همچون گذشته از آنها حمایت کند.

کامیاب، یکی از ویژگاهی این دوتیم راحفظ شاکله آنها با استفاده از ظرفیت های بومی در این شهرستان عنوان کرد و گفت: عملکرد این دو تیم در لیگ برتر باعث شده تا وضعیت فارس در هندبال کشور خوب باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش در این دیدار که حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز حضور داشت به توسعه زیرساخت های موجود و در حال ساخت در کازرون اشاره کرد: و افزود از تعداد ۱۸ زمین چمن مصنوعی  مینی فوتبال کلنگ زده شده در این شهرستان بیش از ده زمین آماده افتتاح  و مابقی نیز تا دهه فجر آماده بهره‌برداری می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس احداث ورزشگاه زیبای خشت با ظرفیت ۲۰۰۰ نفر، احداث ۵ سالن چند منظوره و را جز افتخارات دولت در مسیر خدمت‌رسانی به مردم کازرون دانست و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها سرانه ورزش کازرون نیز همانند برخی دیگر از مناطق استان با افزایش ۲۰۰ درصدی مواجه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.