کامیاب خبر داد: سرانه ورزشی نی ریز تاپایان سال جاری به یک و نیم متر می رسد

خبرپارسی – مدیر کل ورزش و و جوانان فارس از افزایش ۹۷ درصدی فضا های ورزشی شهرستان نی ریز و رشد سرانه ورزش این شهرستان به بیش از یک و نیم متر تا پایان سال ۹۸ خبر داد.

حیدر علی کامیاب که درمراسم افتتاح زمین چمن شهرستان نی ریز سخن می گفت با عذرخواهی از اهالی ورزش این شهرستان به دلیل تاخیر در عملیات احداث این زمین چمن افزود: گرچه این پروژه با تاخیری ناخواسته همراه بود اما ساخت یک سالن اختصاصی ویژه بانوان از محل اعتبارات وزارت نفت در مدت شش ماه  وبه اتمام رساندن ۴ پروژه ورزشی که از ۱۵ سال پیش کلنگ آن به زمین زده شده بودبخشی از خدمات دولت به مردم این شهرستان استان فارس و در دوره زمانی یکی دو سال گذشته است.

وی در ادامه از پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصدی دو سالن ورزشی در روستا های کارگاه و خواجه جمالی این شهرستان خبر داد و افزود: عملیات احداث این دو پروژه نیز در یکی دو ماه آینده به اتمام و برای استفاده به  اهالی این دو روستا تقدیم خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس از افتتاح و به بهره برداری رساندن ۱۰ زمین چمن مینی فوتبال روستایی در شهرستان نی ریز به عنوان یکی دیگر از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان در این شهرستان یاد کرد و افزود: امیدواریم نیمی از این زمین ها در هفته دولت و نیمی دیگر در هفته تربیت بدنی به بهره برداری برسد.

کامیاب با تقدیر از همکارانش در اداره ورزش و جوانان استان، اتفاقات خوب به وقوع پیوسته در چند سال اخیر در شرایط سخت تحریم را حاصل زحمات، همراهی و همدلی  این تیم دانست و افزود: در این مسیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با تصویب اختصاص بخشی از درآمد های دولت از محل مالیات بر ارزش افزوده  ومعاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان نیز با پیگیری های لازم، کمک زیادی به ورزش کشور در حوزه زیر ساختی کردند.

وی افزود: تا کنون و از محل اختصاص این بودجه به ورزش، ۳۴۰ میلیون تومان صرف تجهیز اماکن ورزشی و نزدیک به همین مقدار نیز برای تعمیرات این امکان در شهرستان نی ریز هزینه شده است.

گفتنی است زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرستان نی ریزکه با حضور ژاله فرامرزیان معاون وزارت ورزش و جوانان واصغرمسعودی نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی  روز پنجشنبه به بهره برداری رسید یک زمین چمن استاندار است که در مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با هزینه ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارهای استانی احداث شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.