کامیاب: افزایش نشاط در جامعه موجب کاهش هزینه های درمانی است

خبرپارسی – مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس: افزایش سلامت و نشاط در جامعه سبب کاهش هزینه های درمانی و بهداشتی می شود .

حیدرعلی کامیاب که شامگاه پنجشنبه در گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان استان فارس در شهرستان اقلید سخن می‌گفت، افزود: مهمترین هدف دستگاه ورزش و جوانان در کشور و افزایش سطح سلامتی جامعه، ایجاد سرزندگی و امید و نشاط اجتماعی است .

وی تحقق ایده آل های این هدف را مستلزم همکاری و همیاری همه دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود:نتیجه توسعه ورزش همگانی داشتن شهروندان سالم است .

مدیرکل ورزش و جوانان استان جامعه سالم و شهروندان شاداب پر انرژی و با نشاط را سرمایه  های اجتماعی برای برنامه‌ریزی بهتر در راستای اداره شهر دانست و گفت: افزایش سلامت و نشاط در جامعه سبب کاهش هزینه های درمانی و بهداشتی می شود .

  کامیاب در ادامه این نشست که ساسان مبینی، مدیرکل دیوان محاسبات استان فارس نیز حضور داشت  به اتفاقات خوب به وقوع پیوسته در حوزه ورزش و جوانان استان در بخش حقوقی اشاره و خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر دعاوی متعدد حقوقی که اداره کل به نوعی در آن دخیل بوده به نتیجه رسیده است .

وی از خلع ید شدن معارض اراضی متعلق به ورزشگاه پارس و الحاق ۱۶ هکتار از زمینهای مورد اختلاف به این ورزشگاه، صدور رای قضایی در خصوص ورزشگاه بعثت شیراز به نفع اداره کل و صدور حدود ۱۰۰ سند تک برگ برای اماکن ورزشی استان به عنوان بخشی از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان در حوزه حقوقی یادکرد .

کامیاب در بخش دیگری از صحبت‌هایش به توسعه ورزش در شهرستان اقلید اشاره کرد و با بیان اینکه سرانه ورزشی در این شهرستان در سال ۹۸ نسبت به ۹۳ بالغ بر ۶۸ درصد افزایش داشته است، افزود: سرانه ورزشی در شهرستان اقلید در سال ۹۳ سی هفت صدم متر بوده که در حال حاضر به نود و یک صدم متر افزایش یافته است .

  وی مساحت اماکن ایجاد شده در این شهرستان در بازه زمانی بین سال های ۹۳ تا ۹۸ را ۳۴ هزار و ۶۶۵ مترمربع عنوان کرد و گفت: کل مساحت اماکن ورزشی اقلید تا سال ۹۳ پانصدویک هزار و ۳۰۴ متر مربع بوده است .

  مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس احداث و افتتاح ۱۲ پروژه ورزشی شامل ۵ سالن چند منظوره و تخصصی، بازسازی استخر سرپوشیده،احداث خوابگاه ورزشی و راه‌اندازی ۵ خانه روستایی را به عنوان بیلان کاری اداره کل ورزش و جوانان در این دوره زمانی درشهرستان اقلید عنوان کرد.

کامیاب گفت: سال ۹۸ نیز سه سالن چند منظوره،یک سالن تخصصی، دو چمن بزرگ استاندارد،۵ زمین مینی فوتبال ۵،خانه روستایی و یک خانه کوهنورد در بخش‌ها و روستاهای این شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.