پژوهش: نبود امید و نشاط بر نارضایتی تاثیر دارد

خبر پارسی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، اشتغال و رفاه را از ضرورت‌های هر جامعه‌ای عنوان و تاکید کرد که نبود امید و نشاط از موارد تاثیرگذار بر نارضایتی است

هادی‌ پژوهش جهرمی، یکشنبه اول بهمن در اجلاسیه مشاوران و کارشناسان امور بانوان فرمانداری‌های استان فارس، با تاکید براینکه جایگاه بانوان به عنوان مشاور و معاون در سازمان‌ها و نهادهایی نظیر استانداری‌ها و فرمانداری‌ها رسمی است، گفت: مشاوران امور بانوان باید مطالبه‌گر و پیگر باشند .

 او بر حضور بانوان در تمامی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و افزود: جایگاه بانوان در دولت مشخص است و اگر فرمانداری به مشاور امور بانوان اهمیت ندهد، تذکر خواهیم داد .

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با اشاره به اینکه جامعه به امید و نشاط نیاز دارد، اشتغال و رفاه را از دیگر ضرورت‌های هر جامعه‌ای عنوان و تاکید کرد که نبود امید و نشاط از موارد تاثیرگذار بر نارضایتی است .

پژوهش معتقد است که مشاوران امور بانوان می‌توانند در هر شهرستان زمینه‌ساز ایجاد و تقویت روحیه‌ی امید و نشاط خصوصا بین اعضای جامعه ی بانوان باشند .

معاون استانداری فارس با انتقاد از کمبود آموزش در سبک زندگی مردم ولزوم آن از دوران مدرسه، گفت: در جامعه از پایین آمدن سن اعتیاد فریاد می‌زنیم اما کسی به نوجوانان آموزش نداده و اطلاعاتی به این گروه منتقل نکرده است .

پژوهش با بیان اینکه فضا در خانواده‌ها هم بسته است، گفت: در خانواده ها بیشتر برای حفظ آبرو در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از قوه‌ی قهریه‌ استفاده می‌شود؛ حال آنکه با آموزش و ارائه اطلاعات ضروری و کافی، می‌توان مانع بروز مشکلات شد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.