پوشش اجباری چادر در مدارس شیراز به ادارات و نهادهای برخی شهرهای استان رسید!

خبر پارسی – فرماندار یکی از شهر های مرکزی استان فارس در اقدامی بی سابقه دستور داده همه کارکنان زن ادارات و نهادها و بانک ها از پوشش چادر استفاده کنند!

او که سابق بر این و در دولت احمدی نژاد فرماندار شهری در شمال شرق شیراز بود در کمال تعجب در دولت تدبیر و امید موقعیتش ارتقاء یافت و فرماندار شهر بزرگتری شد!

وی که از بازماندگان جریان انحرافی است، مسئوول کمسیون امور بانوان فرمانداری را به عنوان بازرس عفاف و حجاب به آموزش و پرورش منطقه فرستاده و از کارکنان این نهاد ایراد گرفته که چرا از پوشش چادر برای حجاب استفاده نمی کنند!

شنیده های خبر پارسی حاکی از آن است که خود فرماندار در یکی از بانک ها در حضور ارباب رجوع با رئیس بانک گلاویز شده که چرا کارمند زن آنجا پوشش چادر ندارد!

این فرماندار که ۵ ماه از آغاز به کارش در این شهر مرکزی استان می گذرد هرگز در طول این مدت در شورای اداری شهر یاد شده نامی از دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهور نیاورده!در حالی که آگاهان سیاسی معتقدند شورای اداری محل تقویت دولت است.

نکته جالب توجه اینکه فرماندار یاد شده در دولت قبل این دستور را صادر نکرده و آشکارا پیداست که بخشنامه اش برای پوشش اجباری چادر در ادارات برای ضربه زدن به دولت روحانی و شخص استاندار فارس است.او با این اقدام خود می خواهد چهره دولت روحانی را چهره طالبانی نشان دهد.

به گزارش خبر پارسی پس از اینکه مدیر یکی از دبیرستان های شیراز پوشش چادر را برای دانش آموزان اجباری کرد این اقدام جناب فرماندار شهر یاد شده مشکوک به نظر می رسد.

نکته تاسف برانگیز اینکه علی رغم بازخورد وسیع خبر پوشش اجباری چادر توسط این مدیر، آموزش و پرورش فارس برخوردی با او نکرد و شنیده ها حاکی از آن است که این مدیر مورد حمایت کامل رئیس احمدی نژادی آن منطقه از آموزش و پرورش شیراز است.

رئیس این ناحیه از آموزش و پرورش شیراز فامیلی بسیار نزدیکی با نماینده یکی از شهرهای شمالی استان فارس در مجلس شورای اسلامی دارد و گفنه می شود علت اصلی تغییر نکردن وی همین رابطه فامبلی با جناب نماینده است تا پس از قوم و خویش سالاری یکی از نمایندگان شیراز در خانه ملت این بار شاهد قوم و خویش سالاری جناب نماینده در یکی از شهرهای شمالی استان باشیم.

چشم دولت تدبیر و امید در فارس روشن!!

3 دیدگاه برای “پوشش اجباری چادر در مدارس شیراز به ادارات و نهادهای برخی شهرهای استان رسید!

  1. چشم استاندار محترم فارس روشن باشد
    انقدر مدیر دولت قبل در استان فارس به خرابکاری مشغول هستند که این یکی به شمار نمی اید دولت روحانی تا سال اینده توسط همین افراد از ریشه له خواهد شد
    به قول ما تا کور آرایش می کند عروسی تمام است یعنی تا دولت تدبیر و امید با این حرکت لاکپشتی این ها را عوض می کند بساط دولتش کاملا متلاشی است

  2. باز هم جای شکرش باقیست که یکی از مسوولان به نظرات مراجع مبنی بر اصلاح وضع حجاب ادارات توجه نمود

  3. جناب اقای (ص) نویسنده چادر اجباری در مدارس شیراز مقاله سر تا پا دروغ شما فقط مورد توجه رسانه های معاند معلوم الحال قرار گرفت مدرسه مورد نظر شما دانش آموزان زیادی دارد و این امر کاملا بی اساس است و خودتان بهتر می دانید . شما به دنبال چه هستید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.