نماینده مردم آباده: هجوم مردم برای دریافت سبد کالا ناشی از بی‌اعتمادی به سیاست‌های ناپایدار دولت‌هاست

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هجوم مردم به مراکز توزیع سبد کالا را ناشی از بی‌اعتمادی به سیاست‌های ناپایدار دولت‌ها دانست و گفت که می‌بایست توزیع سبد کالا در مراکز بیشتری انجام می‌شد.

رحیم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به وجود سیستم پرداخت سبد کالا به مردم در آمریکا خاطرنشان کرد: در آمریکا از سال ۱۹۳۰ تاکنون سبد کالایی به اقشار فقیر و دهک‌هایی که درآمد چندانی ندارند داده می‌شود.

وی افزود: آنچه در روزهای اخیر و در جریان توزیع سبد کالا شاهدش بودیم که مردم هجوم زیادی برای دریافت سبد خود می‌کنند به خاطر سیاست‌های ناپایداری است که هر دولتی اتخاذ می‌کند و شاید احساس مردم این باشد که اگر هر چه زودتر برای دریافت سبد کالا اقدام نکنند از دریافت آن محروم می‌شوند.

نماینده مردم آباده در مجلس تصریح کرد:‌ با توجه به این که مسئولین مربوطه برای اعطای سبد کالا به مردم در یک بازه زمانی مشخص اعتمادسازی نکرده‌اند مردم هم نگران‌اند و این نگرانی در ادامه بی‌اعتمادی مردم به سیستم کوپنی است که باعث می‌شود آن ها به مراکز توزیع هجوم ببرند.

زارع با اشاره به اهمیت سبد کالا برای اقشار کم درآمد جامعه اضافه کرد: می‌شد با تعریف یک بازه زمانی مشخص نحوه توزیع سبد کالا را ساماندهی کرد و از ابتدا اعتماد مردم جلب می‌شد، اما این اتفاق نیفتاد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که مدل توزیع سبد کالا در شان مردم نیست یادآور شد: با توجه به این که شبکه توزیع ما به خاطر سودآور بودن بخش‌های خدماتی، دلالی و واسطه‌ای بیش از ظرفیت کشور است باید از این ایستگاه‌ها برای توزیع سبد کالا بیشتر استفاده می‌شد. البته به هر حال این تجربه اول دولت بوده و امیدواریم در آینده در موارد مشابه به گونه‌ای عمل شود که عزت مردم و عزت نظام حفظ شود.

زارع در پایان اظهار کرد: حالا که دولت برای کمک به اقشار کم درآمد تصمیم گرفته و وعده‌هایی برای پرداخت سبد کالا به کارگران و کشاورزان داده است مردم هم مطمئن باشند در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند به حقشان می‌رسند و می‌توانند روی آن حساب کنند.

9 دیدگاه برای “نماینده مردم آباده: هجوم مردم برای دریافت سبد کالا ناشی از بی‌اعتمادی به سیاست‌های ناپایدار دولت‌هاست

  1. با سلام
    تیتر خبر شما اشتباه است لطفا تصحیح گردد
    نماینده مردم زرین دشت و داراب دکتر نبی اله احمدی است که هنوز جرات نکرده همچین حرفی بزنه واگر نه حامیان دولت در این دو شهرستان حالش را می گرفتند. لطفا تصحیح کنید.
    با تشکر

  2. جناب آقای صدری عزیز
    با احترام این مطلب که از نماینده داراب نیست. خودتون گفتید نماینده آباده!! تیتر مطلب رو اصلاح کنید.

  3. نماینده داراب نبی الله احمدی هست که عضو حزب پایداری هست و سواد همچین حرف هایی نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.