نماینده شیراز در مجلس ششم: اصولگرایان پشت سر پرداخت یارانه سنگر گرفته‌اند

خبر پارسی – نماینده شیراز در مجلس ششم گفت: دو کاندیدای مورد نظر جریان اصولگرا دو روی سکه رییس جمهور دولت نهم و دهم هستند و برنامه‌ای برای کشور ندارند.
به‌ گزارش روابط عمومی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در فارس،«رضا یوسفیان»، نماینده شیراز در مجلس ششم، در مراسم افتتاح ستاد منطقه یک روحانی در شیراز این انتخابات را انتخاباتی حیاتی خواند و با اشاره به روش اصولگرایان برای شرکت در انتخابات گفت: اصول گرایان امروز پشت یارانه قرار گرفته اند و طرح و برنامه ای برای کشور ندارند.
وی با بیان اینکه اصول گرایی امروز به شبه اصول گرایی تبدیل شده است، تاکید کرد: دو کاندیدای مورد نظر این جریان دو روی سکه رییس جمهور دولت نهم و دهم هستند.

یوسفیان از اینکه امروز جناح اصول گرا پاسخگوی اشتباهات ۸ سال دولت نهم و دهم نیست، ابراز تاسف کرد.

یوسفیان با اشاره به اینکه در سیاست های داخلی دولت‌های نهم و دهم شاهد خسارت‌های جبران ناپذیری به این کشور وارد شد، افزود: انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه انتخاب بین دو روش است.

وی ادامه داد: با انچه در این انتخابات برمی‌گزینیم نشان می‌دهیم آیا می‌خواهیم دوباره به عقب برگردیم یا اینکه روش عقل گرایی را ادامه می‌دهیم.

یوسفیان شکست در این انتخابات را تنها شکست یک شخصیت ندانست و خاطر نشان کرد: اگر جناح تندرو در این رقابت پیروز شود، در انتخابات ۱۴۰۰ دیگر انتخاب بین جناح تندرو و اعتدال نخواهد بود بلکه بین افراطی و افراطی‌تر است.
وی گفت: امروز در این انتخابات با دست خالی و جیب خالی با کسانی که از رانت های خوبی برخوردار هستند مواجه هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.