منتظر اعتبارات دولتی نمی مانیم

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در جلسه ای با فرماندار شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر اوز، ضمن بررسی مسائل مربوط به آبرسانی شهری و روستایی این شهرستان، گفت: برای پیشبرد اهداف توسعه ای خود در حوزه ی آب و فاضلاب، نباید متکی به اعتبارات دولتی باشیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس، در جلسه ای با محمدی فرماندار و جهانگیر عطوفت شعار مدیر امور آبفا شهرستان اوز و همچنین تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر اوز، آخرین وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای این شهرستان و همچنین مسائل و مشکلات موجود در این حوزه را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

وی با اشاره به این موضوع که خیرین آبرسان همواره در شهرستان های جنوب استان فارس منشأ خدمات عام المنفعه و اقدامات خداپسندانه بوده اند، گفت: ما در شهرستان های جنوبی، به ویژه شهرستان اوز همواره شاهد حضور پررنگ خیرین مهرورز و نیکوکار در عرصه ی آبرسانی به مردم بوده ایم.

صادق پور ادامه داد: طی سال های اخیر نیز خیرین نیکوکار و مردم بخشنده ی شهرستان اوز همواره بدون چشم داشت در احداث و اجرای طرح های آبرسانی مشارکت داشته اند که البته از این مردم بلند طبع همین انتظار را داریم.

مدیر عمل شرکت آبفا استان فارس در ادامه با اشاره به اینکه کمبود منابع مالی شرایط را به گونه ای رقم زده است که دیگر برای اجرای طرح های آبرسانی منتظر و متکی به اعتبارات دولتی نباشیم. صادق پور، شرکت آبفا استان فارس را پیشقدم در ارائه ی خدمات موثر آب و فاضلاب در استان فارس عنوان نمود و گفت: به همراهی مسئولین محلی برای پیشبرد مطلوب امور نیازمندیم و در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز آماده ی اجرای طرح ها و پروژه های جدید آبرسانی در شهرستان اوز هستیم.

در این جلسه محمدی فرماندار شهرستان اوز نیز ضمن تقدیر از اقدامات شرکت آبفا استان فارس در این شهرستان طی سالهای اخیر، تعدادی از نیازمندی های حوزه آبرسانی را برشمرد و در خصوص همکاری در روند اجرای پروژه ها و پیگیری به منظور جذب اعتبارات مورد نیاز قول مساعد داد .

بنابراین گزارش در این جلسه که قائم مقام و معاون بهره برداری و توسعه ی آب شرکت آبفا فارس نیز حضور داشتند، ضمن بررسی مسائل مربوط به وضعیت آبرسانی به شهرستان اوز و بحث پیرامون بهبود روند آبرسانی به شهرها و روستاهای تابعه، در خصوص برخی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی بحث و تبادل نظر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.