معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور خبر داد:شناسایی بیش از ۱۰ نفر از عاملان حادثه شیراز

خبر پارسی – معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور از شناسایی هویت بیش از ۱۰ نفر از عاملان حادثه شیراز خبر داد و گفت: بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده تا کنون جمعی از عوامل این حادثه شناسایی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، دوشنبه ۲۵ اسفند دکتر حسین ذوالفقاری در پایان سفر ۲ روزه خود به شیراز با بیان اینکه برای اجرای دستور رئیس‌جمهور و وزیر کشور در خصوص بررسی ابعاد حادثه اخیر شیراز، به این شهر سفر کرده است، گفت: بررسی‌های میدانی مختلف و تحقیقات در سه حوزه قبل از واقعه، حین واقعه و پس از واقعه انجام شد.

معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور با اشاره به برگزاری جلساتی با نماینده ولی فقیه در استان فارس و دیگر مقام‌های استانی و با تصریح اینکه مواضع خوبی در مسئولان وجود دارد، گفت: هیئت اعزامی با حضور در جلسه شورای تامین ابهامات و پرسش‌های موجود در مورد حادثه شیراز را مورد بررسی قرار داد.

ذوالفقاری با اشاره به برگزاری جلسه نهایی هیئت اعزامی و بررسی اسناد و مدارک مختلف، گفت: در این راستا مقرر شد که دستگاه‌های اطلاعاتی متشکل از اداره کل اطلاعات استان، حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی، حفاظت اطلاعات سپاه مستندات و تحقیقات خود را تحت نظارت دادستان ترکیب و تلفیق کنند.

معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور ادامه داد: تاکنون بر اساس مستندات مختلف از جمله عکس و فیلم هویت بیش از ۱۰ نفر از افراد شناسایی شده که مقرر شد زیر نظر دادستان اقدامات لازم انجام شود.

وی تاکید کرد: همچنین مقرر شد در چارچوب قانون و مقررات هرکس به هر میزانی قصور، تخلف و قانونی شکنی داشته با هماهنگی دادستان با آن برخورد شود.

ذوالفقاری یادآور شد: هماهنگی‌های لازم در شورای تامین استان نیز انجام شده و بر اساس دستور وزیر کشور، استاندار فارس به عنوان رییس شورای تامین مامور پیگیری و هماهنگی‌های لازم برای شناسایی عوامل حادثه با همکاری دستگاه‌های امنیتی شد.

این مقام ارشد امنیتی گفت: تکالیف و وظایف قانونی دستگاه‌ها کاملا مشخص شده و مقرر شد اطلاعات به دست آمده در اختیار مقامات قضایی قرار بگیرد تا با سرعت اقدام شود.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد که گزارش هیئت یاد شده به‌زودی به رئیس شورای امنیت کشور ارائه می‌شود و پس از بررسی در اختیار مقام‌های کشوری قرار خواهد گرفت.

2 دیدگاه برای “معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور خبر داد:شناسایی بیش از ۱۰ نفر از عاملان حادثه شیراز

  1. درود بر استاندار محترم دکتر احمدی و هم کیشش محترم ترش دکتر احمدی نژاد و
    درود بر ایمانیه درود بر مشفقیان درود بر صحرائیان و……………

  2. ای کاش عده ای اهداف اسرائیل و لابی صهیونیست را پی نمی گرفتند و با ایجاد دگیری های بی جهت و زدن این و آن جو کشور را متشنج نمی کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.