مدیر کل ورزش و جوانان فارس: پول نداشتیم به هیات های ورزشی کمک کنیم / در استان فارس اعتبارات فصل پنجم وجود ندارد!

خبر پارسی – مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: از ابتدای امسال تا الآن پول نداشتیم به هیات های ورزشی کمک کنیم.

غلامرضا کمانه با اعلام این خبر به خبر پارسی مدعی شد: در حالی که سال ۱۳۹۰ از منابع استانی بیش از ۴ میلیارد تومان هزینه هیات های ورزشی شده،در حال حاضر و از ابتدای امسال تا کنون نتوانسته ایم حتی یک ریال از منابع استانی به هیات های ورزشی کمک کنیم و اگر پولی هم به هیات ها ی ورزشی داده ایم نه از منابع استانی بلکه از تهران گرفته ایم و به آنها کمک کرده ایم.

وی در پاسخ به این سئوال که وظیفه مدیر کل ورزش و جوانان برای اخذ اعتبارات از منابع استانی چیست؟گفت:در استان فارس اعتبارات فصل پنجم وجود ندارد! و چیزی که وجود ندارد را مدیر کل چطور باید بگیرد؟وقتی در استان اعتبار فصل ۵ حذف شده من از کجا بروم بگیرم؟(اعتبارات فصل پنجم کمک های بلا عوض استانداری به هیات های ورزشی است)

کمانه در ادامه افزود: حداقل یک درصد ارزش اعتباری سالن ورزشی باید خرج نگهداری آن شود اما در اعتبارات سال ۹۱ یک درصد اعتبارات کشوری را نداشتیم که در زمینه تعمیرات بدهند.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس همچنین گفت:تخصیص اعتبارات عمرانی ما از منابع استانی  الآن ۱۱ درصد است که تکافوی پرداخت حتی پرسنل مهندسی ما نمی شود.

وی میزان در آمد اداره کل ورزش و جوانان را از محل اعتبارات ماده ۸۸ در سال ۹۲ را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دانست و گفت: این رقم نیز از محل اجاره دادن اماکن به بخش خصوصی کسب شد که البته به خزانه واریز شد اما ۸۰ در صد آن برگشت خورد که توانستیم با این اعتبار مشکلات مالی شهرستان ها را تا حدودی حل کنیم.

1 دیدگاه برای “مدیر کل ورزش و جوانان فارس: پول نداشتیم به هیات های ورزشی کمک کنیم / در استان فارس اعتبارات فصل پنجم وجود ندارد!

  1. جناب کمانه اگه اعتباری در استان وجود نداره پس سال 90 و حتی قبل از اون چطور این همه اعتبار به ورزش استان تزریق شد محبت کنید سفسطه نکنید کجایی جوانی که یادت بخیر اگه اجازه بدید نیرویی تازه نفش بیاد و ورزش و از تعطیلی نجات بده !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.