مدیرکل ورزش و جوانان فارس: سالانه ۴ میلیارد تومان از هیئت ها می گیریم و به باشگاه ها می دهیم

خبرپارسی – مدیرکل ورزش و جوانان فارس با تاکید بر اینکه کمک‌های مالی شورا به باشگاه‌های ورزشی به ویژه تیم‌های فوتبال در قالب پاداش و یک برد خلاصه نشود، گفت: سالانه نزدیک به ۴ میلیارد تومان از هیئت‌ها میگیریم و به باشگاه‌ها می‌دهیم.

حیدرعلی کامیاب بعدازظهر چهارشنبه یکم آبان در صحن علنی شورای شهر شیراز با بیان اینکه  در شیراز زمین یا فضایی با کاربری ورزشی برای تملک و احداث نداریم، افزود: هم در بخش دولتی در این باره دچار محرومیت هستیم و هم با شهرداری برای تملک زمین به توافق نرسیده‌ایم.

او تصریح کرد: در حالی که سرانه ورزشی بعضی از شهرستان‌های استان به یک متر و بیشتر می‌رسد اما این سرانه در کلانشهر شیراز نزدیک به ٣٠ سانتی‌متر است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ساخت ورزشگاه ۵٠ هزار نفری پارس و سالن شش هزار نفره در شیراز را از نیازهای ضروری این کلانشهر دانست و عنوان کرد: این سالن شش هزار نفره در آینده‌ای نزدیک به افتتاح می‌رسد.

کامیاب مجددا با اعلام این نکته که سالن‌های چندمنظوره و زمین چمن در شیراز به دلیل نبود زمین کمتر احداث شده، عنوان کرد: سال گذشته زمینی در شمال غرب شیراز واقع در گلستان برای تملک و تبدیل به فضای ورزشی پیش‌بینی شد که در حال حاضر سوله‌های این فضا در حال نصب است.

او همچنین با اشاره به این موضوع که اخیرا دو زمین در میدان احسان و حسینی‌الهاشمی به شورا پیشنهاد داده شد که با مخالفت اعضا از دستور کار خارج شد، خواستار حمایت شوراییان در ارتقای سرانه ورزشی شیراز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنین از شورای شیراز خواست تا کمک‌های مالی آنها به باشگاه‌های ورزشی به ویژه تیم‌های فوتبال در قالب پاداش و یک برد خلاصه نشود و افزود: سالانه نزدیک به ۴ میلیارد تومان از هیئت‌ها میگیریم و به باشگاه‌ها می‌دهیم.

کامیاب در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از سال ٩۴ تاکنون بیش از ١.۵ میلیون مترمربع به فضای ورزشی استان فارس اضافه شده است، یادآور شد: طی این مدت باشگاههای خصوصی دو برابر و به ١١٠ باشگاه رسیده و همچین تعداد ورزشکاران سازمان یافته از ١۴٠ هزار به ٢١٠ هزار ورزشکار افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.