قدردانی امام جمعه شیراز از شهرداری در ساخت ایستگاه متروی وکیل

خبرپارسی – امام جمعه شیراز از تلاش مجموعه متروی شیراز در ساخت ایستگاه متروی بازار وکیل با وجود معماری زیبا و سختی های اجرایی آن قدردانی کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، آیت الله دژکام در بازدید از ایستگاه متروی بازار وکیل گفت: آنچه در این بازدید دیدم نمایشی از توانمندی های فنی و هنرمندی های ویژه گروه های مهندسی شیراز است که در ساخت این ایستگاه قطارشهری به کار گرفته شده است.

امام جمعه شیراز افزود: تلاش مجموعه متروی شیراز در ساخت ایستگاه متروی بازار وکیل با وجود معماری زیبا و سختی های اجرایی آن قدر می دانیم و ارج می نهیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس طی این بازدید که با همراهی شهردار و رییس شورای شهر انجام شد، افزود: از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز که برای تکمیل و بهره برداری از ایستگاه متروی بازار وکیل تلاش می کنند، تشکر می کنم.

براساس این گزارش آیت الله دژکام امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس، مهندس اسکندرپور شهردار شیراز، دکتر موسوی رییس شورای اسلامی شهر شیراز و جمعی از مدیران شهری از ایستگاه متروی بازار وکیل خط یک قطار شهری بازدید کردند.

همچنین ایستگاه متروی بازار وکیل را نگین معماری خط یک متروی شیراز میدانند. به علت قرارگیری این ایستگاه در بافت تاریخی و مجاورت بازار وکیل و ارگ کریمخان، شهرداری شیراز از یکی از معماران برجسته این کلانشهر برای معماری ایستگاه وکیل متناسب با بافت تاریخی فرهنگی آن محدوده استفاده کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.