قائم مقام باشگاه راه آهن یزدان :پیگیر احیاء برق شیراز هستیم/کامیاب درصدد جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای کمک به ورزش فارس است

خبر پارسی – مشاور مالک باشگاه راه آهن یزدان به خبرگزاری فارس گفت:مذاکرات برای انتقال بازی های تیم ما به کرج نهایی نشده است.

عبدالصمد ابراهیمی در این خصوص اظهار داشت: نمی دانم منبع خبر از کجا و چگونه بوده اما کلیت این خبر صحیح است و مسئولان استان البرز برای میزبانی از تیم ما پیشنهاد داده و استقبال کرده اند.در حال حاضر بازی های ما در شهر قدس برگزار می شود و از میزبانی آنها هم رضایت کامل داریم. چیزی که ممکن است باعث تصمیم گیری های بعدی شود بحث احداث آکادمی است که در هر نقطه ای امکانات در اختیار ما قرار بگیرد آنجا را برای سرمایه گذاری مناسب خواهیم دید.هفته آینده مالک باشگاه بازدیدی از باشگاه آژاکس جهت عقد قرارداد به منظور تاسیس آکادمی دارد و ان‌شاالله بتوانیم یکی از مجهزترین آکادمی های منطقه را در ایران راه اندازی کنیم.

قائم مقام باشگاه راه آهن یزدان در مورد بحث انتقال باشگاه به مازندران و پیگیری احیای برق شیراز اظهار داشت:بحث مازندران و آذربایجان غربی و اردبیل از ابتدای فصل مطرح شده و هنوز هم پیشنهاداتی می رسد اما تصمیم گیری در این موارد نیازمند مطالعه جدی تر است و نمی توان یک شبه تصمیمی گرفت که بعدها هزینه هایی به دنبال داشته داشته باشد. موضوع شیراز اما فرق می کند. خود من سال‌ها در شیراز زندگی کرده ام و کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس از دوستان قدیمی من است که با هم ارتباط خانوادگی داریم. او درصدد جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای کمک به ورزش فارس است و باید در مذاکرات نهایی ببینیم به چه توافقاتی می رسیم. شیراز از آن حیث برای ما مطلوب است که هم مهد استعدادهای زیادی بوده و هم ما آنجا در حال حاضر مسعود مقیم را به عنوان استعدادیاب منطقه جنوب داریم و هم از تجارب دوستانی مانند خلیل صالحی،رسول فلاح،علی کلانتری،محمد عباسی و دیگران بهره می بریم.

وی در خاتمه اظهار داشت:هفته آینده به احتمال زیاد قرارداد مدرسه فوتبال مان در بوشهر را با یکی از مدارس فوتبال حرفه ای آنجا منعقد خواهیم کرد ضمن اینکه تفاهم نامه با آموزش و پرورش در راستای کشف استعدادها هم در دستور کار ما قرار دارد.

به گزارش خبر پارسی هلدینگ یزدان در راستای گسترش فعالیت‌های خود تصمیم به خرید امتیاز برق شیراز و احیای آن باشگاه و ایجاد یک پایگاه در جنوب کشور نیز دارد و طی هفته های آتی قرار است مذاکراتی با حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این خصوص داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.