رئیس کمیسیون فرهنگی یک کلانشهر خطاب به شهردار: وامدار جریان اصولگرایی هستی!/ شهردار: سیاسی نیستم ؛جریان خاصی نمی تواند برای من تعیین تکلیف کند

خبر پارسی – برخی اعضای شورای شهر یک کلانشهر که عمدتا اصولگرا هستند در آخرین جلسه علنی خود به شهردار این شهر هشدار دادند که از اصولگرایی عدول کرده است!

یک عضو این شورا که ریاست کمیسیون فرهنگی آن را بر عهده دارد به شهردار می گوید: همه اعضای شورا اصولگرا هستند و شما هم با رای این اعضاء انتخاب شدی،بنابراین وامدار جریان اصولگرایی هسنی اما طی مدت اخیر که از رفتارهای اصولگرایی عدول کردی ما به روی شما نیاوردیم!اما انگار بدهکار هم شدیم!

این عضو شورا خطاب به شهردار می گوید: اسم این صحبت را برخورد قاطع نگذار،برخورد قاطع ما را هنوز ندیدی!

وی سپس خطاب به شهردار می گوید: اعتبار معاونت فرهنگی شما ۴۰ میلیارد تومان بوده ۲۵ میلیارد تومان جذب شده مابقی آن یا شده پل رفته تو هوا! یا شده زیر گذر رفته رفته تو زمین!

بنا بر این گزارش یک عضو دیگر شورای شهر کلانشهری که می گویند فرهنگی است در اعتراض به رئیس کمیسیون فرهنگی شورا می گوید: این شیوه برخورد صحیح نیست.نمی توانید شهردار را به عدول از اصولگرایی متهم کنید چرا که در رفتار شهردار و مدیرانش تمام شاخص های اصولگرایی بوده است.

یک عضو دیگر شورا نیز در اعتراض به رئیس کمیسیون فرهنگی می گوید: شورا جای مباحث سیاسی نیست ما هم اگر پیرو ولایت هستیم که هستیم باید توجه کنیم که رهبر معظم انقلاب تاکید فرموده که شورا سیاسی نشود.

یک عضو دیگر این شورای ۲۱ تفره نیز گفت:اگر بنا باشد رسانه ها حرف های رئیس کمیسیون فرهنگی را منعکس کنند که هر ۲۱ نفر شورا اصولگرا هستند من در یک مصاحبه اعلام می کنم جزو جریان اصولگرایی نیستم .

یکی دیگر از اعضای منتقد شهردار نیز به او می گوید: مدیران شهرداری ضعیف هستند و برخی از آنها فسیل شدند چرا این مدیران ضعیف عوض نمی شوند ؟

شهردار این کلانشهر نیز در پاسخ می گوید: شما ۶ ماه است آمدید.چه چیز را ارزیابی کردید؟شاخص های ارزیابی شما چه بوده؟

عضو منتقد در پاسخ به شهردار می گوید:بگرد ببین.مثلا آسفالت.شاخص های ارزیابی داخل شهر است جناب شهردار.

شهردار که از نگاه سطحی اعضای شورا به تنگ آمده در پاسخ به منتقدینش می گوید: وامدار کسی نیستم.سیاسی هم نیستم.نه چپ نه راست.جریان خاصی نمی تواند برای من تعیین تکلیف کند.اگر هم مدیر ضعیفی وجود دارد معرفی کنید.آنهایی که در گوش برخی از شما حرف می زنند نه مدیر هستند نه توانمند.مدیر توانمند آن کسی است که توانسته صددرصد بودجه را عوض کند و با وجود مشکلات خدمات را ارائه دهد.شورا نگران انتخاب مدیریت هاست؟من اختیار شهردار در انتخاب مدیران را بر عهده شورا می گذارم؛۲۱ عضو شورا می توانند مدیر انتخاب کنند.با قاطعیت می گویم در ۲ سال اخیر ریخت و پاش ها به شدت کم و بهتر بگویم نیست شده و هزینه ها نیز قانونمند بوده است.از مدیران خود نیز دفاع می کنم.

 

2 دیدگاه برای “رئیس کمیسیون فرهنگی یک کلانشهر خطاب به شهردار: وامدار جریان اصولگرایی هستی!/ شهردار: سیاسی نیستم ؛جریان خاصی نمی تواند برای من تعیین تکلیف کند

  1. یکی بود یکی نبود
    تو کلانشهری که بود
    مدیرا کم نبودن
    دنبال غم نبودن
    کسی مشکلی نداشت
    غم و غصه ای نداشت
    تو ترافیک شدید
    نرده ها رو کی خرید؟
    یه روزی نرده بکار
    یه روزم ورش بدار
    بیخیال گشنه ها
    بیخیال تشنه ها
    تو همون شهر کلان
    که بهارشم خزان
    کسی جابجا نشد
    یا شد و رها نشد
    یا طبیب خوبمون
    گفتنش بازم بمون
    کی میگه باید بری؟
    منتقد وربپری!!
    خلاصه شهر کلان
    چی میخواد ؟ یه پهلوان
    که غما رو ببینه
    غصه ها رو ببینه
    یکی بود یکی نبود
    تو کلانشهری که بود
    قصه نانوشته بود
    نامه ها نخونده بود
    ولی هر جورایی بود
    دل ما خدایی بود
    “یا علی “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.