عضو شورای شهر شیراز و خبرگزاری ایسنا متهم به نشر اکاذیب می شوند؟/کمال پاک فطرت: ورای برخی تصمیم‌ها در شهرداری رگه‌هایی از مسائل سیاسی است

یک عضو شورای اسلامی شهر شیراز اظهاراتی را بیان کرد که اگر خبر پارسی تنها رسانه اصلاح طلب فارس، در گزارشی تحلیل گونه به آن می پرداخت در خوشبینانه ترین حالت ، متهم به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی می شد!
گزارش ایسنا منطقه فارس را از اظهارات کما پاک فطرت عضو شورای شهر شیراز بخوانید:
عضو شورای اسلامی شهر شیراز با طرح موضوعاتی از جمله بازگشایی محور گذرهنر بر روی خودروها، کنارزدن برخی نیروهای لایق و تخریب باغ‌ها در نقاط مختلف این کلان‌شهر، به شهردار تذکر داد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، سیدکمال پاک‎فطرت عصر دوشنبه سوم آذر، در نطق قبل از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز، بازگشایی این محور از سوی شهرداری را اقدامی شخصی و سلیقه‌ای ارزیابی و اضافه کرد: در گذر هنر نه تصمیم اول از سر کارشناسی و بررسی های فنی بود و نه بازگشایی شبانه آن، در راستای حفظ حرمت شهروندان و تسهیل ترافیک سواره انجام شد. ای کاش چه آن زمان و چه اکنون، حرمت اعضای فنی و کارشناس شورای ترافیک در اتخاذ تصمیمات لحاظ می شد تا دوباره پای دعواهای سیاسی به سطح افکار عمومی باز نشود.
وی ادامه داد: حتی اگر فرض کنیم که اقدام اخیر در راستای رفاه وآسایش مردم در امر عبور و مرور انجام شده، کدام عقل سلیم قادر است که رگه‌های تصمیمات سیاسی را در ورای آن نادیده بگیرد؟
وی با تاکید براینکه تذکرات ارائه شده به شهردار بر مبنای دلسوزی است، گفت: ما شهردار شیراز را مدیری جهادی و پر تلاش می‌دانیم که در این مدت به زعم بسیاری، زحمات شبانه روزی قابل توجهی را برای آبادانی شهر مقدس شیراز بر خود خریده است اما در پاره‌ای از عزل و نصب‌ها نادیده گرفتن توانمندی و لیاقت بدنه شهرداری ملموس است.
این عضو شورا ادامه داد: کنار زدن نیروهای لایق شهرداری که برای رشد و پرورش آنان در طول سالیان متمادی خدمتشان، هزینه‌های فراوان شده و سپردن امور به افراد ضعیف و حقیر، جز هدر دادن بیت‌المال و بی انگیزه کردن بدنه زحمتکش شهرداری ثمری نخواهد داشت.
پاک‌فطرت با تصریح اینکه هدفش از بیان نقاط ضعف شهردار خارج از انگیزه‌های شخصی و ناصواب است، گفت: موضوع اساسی و مهم دیگری که لازم است به صورت سربسته به آن اشاره شود، مسئله تخریب باغ‌ها توسط افراد سودجو و فرصت طلب در گوشه گوشه شهر است که متاسفانه عمداً یا سهواً از نگاه مدیران موظف این امر در شهرداری دور مانده!
پاک فطرت هشدار داد که اگر در خصوص تخریب باغ های شیراز با سرعت اقدام مدیریتی موثری انجام نشود، موضوع را با اشاره به مستندات، رسانه ای خواهد کرد.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین گفت: هیچ فرد و گروهی به هیچ بهانه‌ای اجازه ندارد فضای آرام حاکم بر شهر شیراز و استان فارس که با تلاش و تدبیر استاندار، حاصل شده است، را برهم بزند.
وی اضافه کرد: طی یکسال اخیر و با تدبیر استاندار فارس و حمایت و همراهی نماینده محترم ولی فقیه در استان، جوی آرام در حوزه‌های مختلف از جمله مسائل سیاسی بر استان حاکم شده است.
وی اضافه کرد: فارس و شیراز بعد از سال‌ها شاهد تلاشی همسو از طرف تمام دستگاه‌های اجرایی و مدیران است اما گاه شاهد هستیم برخی افراد با بی تدبیر قصد بر هم زدن این فضا را دارند.
پاکف‌طرت هر گونه سیاه نمایی و بزرگنمایی را موجب بر هم خورد آرامش موجود در فارس دانست و خواستار استفاده مطلوب از فضای موجود در شیراز با هدف توسعه متوازن و متناسب این کلانشهر در همه ابعاد شد و گفت: حیف است که بعضی کم کاری ها و نا کار آمدی ها به هیاهو و جنجال های بی فایده و پوچ سیاسی تبدیل و عقده های جناحی و شخصی، چاشنی انتقادهای کارشناسی شود.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین با اشاره به قرار داشتن در ایام هفته بسیج و ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، بر لزوم رعایت روحیه بسیجی در انجام فعالیت‌ها و بیان اظهار نظرها تاکید کرد.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بی شک آنها که بر این مسائل دامن می‌زنند، نه تنها هیچ گاه در خط واقعی ولایت گام ننهاده‌اند که از اوامر آن رهبر فرزانه نیز تخطی کرده‌اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.