مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس:شهرستان مهر دروازه ورود صنعت فارس به خلیج فارس است

با حضور فرماندار شهرستان مهر ؛ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس و مسئولین دومین واحد تولیدی بزرگ شهرک صنعتی مُهر کلنگ زنی شد.

به گزارش «سایت خبری تحلیلی مهرستان» ؛ مهندس صداقت پور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در این مراسم گفت: شبکه های آب و برق شهرک صنعتی مهر بعنوان پروژه های داخلی شرکت شهرکها طراحی شده است و برای تکمیل آن ۳۰میلیارد ریال از منابع داخلی در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس به برنامه توسعه شهرک صنعتی مهر اشاره کرده و گفت: با توجه به شرایط قابل توجه و پتانسیل های ویژه این شهرک در امر توسعه جنوب استان فارس ، در نظر داریم مساحت شهرک صنعتی مهر را از ۲۰۰ هکتار به ۴۰۰ هکتار افزایش دهیم. تصفیه خانه آب هم برای شهرک طراحی شده است که پس از استقرار چند شرکت ، در قالب پروژه داخلی به اجرا در خواهد آمد.

وی با استثنایی خواندن موقعیت شهرک صنعتی مُهر ، اظهار داشت: این شهرک با توجه به فاصله حدود ۳۰ کیلومتری با بندر عسلویه و همچنین همجواری با تأسیسات بزرگ نفت و گازی از موقعیتی ویژه برخوردار است.

مهندس صداقت پور از ادارات شهرستان درخواست همکاری همه جانبه کردند و در این مورد عنوان کرد: در صورت همکاری مسئولین و ادارات شهرستان مهر ، شرکت شهرکهای صنعتی فارس مایل به هرگونه همکاری با سرمایه گذاران در این نقطه از فارس خواهد بود.

وی در خصوص ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران تشریح کرد: به سرمایه گذاران توصیه می کنم تمام تلاش خود را به کار ببندند تا در سال جاری فعالیت خود را آغاز کنند ، مطمئناً خدمات و تسهیلات شرکت شهرکهای صنعتی در سال جاری نسبت به سال آینده بسیار بیشتر و قابل توجه تر خواهد بود.

وی ادامه داد: قیمت حقوق انتفاع شهرکهای صنعتی در سال جاری از قیمت محاسباتی ۱۵% نقد  و مابقی در اقساط ۳۶ ماهه خواهد بود.

مهندس صداقت پور ابراز داشت: چشم انداز شهرک صنعتی مُهر بسیار روشن است ، این شهرک را می توان دروازه ورودی صنعت فارس به خلیج فارس دانست.

در پایان کلنگ احداث کارخانجات اسپول سازی و صنایع فلزی صنعتی – پالایشگاهی شرکت مهندسی ساخت ونوسان با اعتبار اولیه ﺑﻴﺴﺖ میلیارد ریال برای فاز اول و در مساحت دو هزار متر مربع به زمین زده شد.

شهرستان مهر (MOHR) در ۳۲۰ کیلومتری جنوب شیراز ، ۳۰ کیلومتری شرق عسلویه و هم مرز با استانهای بوشهر و هرمزگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.