سیاست بازی و سیاسی کاری ممنوع!/معلم ورزش فارس خوب است به روانشناس نیازی نیست!

خبر پارسی – وقتی استاندار سابق فارس در یکی از معدود ترین تصمیماتش دور یک روانشناس را برای انتخاب مدیرکلی ورزش و جوانان فارس خط زد و محکم پای یک شخصیت فرهنگی – ورزشی ایستاد تا سیاست بازی و سیاسی کاری بیش از این ورزش استان را از درون نابود نکند،می شد حدس زد سهم خواهان سیاسی برای زهر چشم گرفتن از این انتخاب از هر فرصتی برای زمین زدن مدیر کل فعلی ورزش فارس استفاده کنند حتی اگر این فرصت اتفاق فرخنده پیاده روی خانوادگی باشد!
کسانی که تا دیروز به احمدی نژادترین مدیر کل ورزش فارس مشورت می دادند و خبر پارسی را متهم می کردند که در قضیه نشست مدیران احمدی نژادی در زیر مجموعه ورزش و جوانان فارس بزرگنمایی کرده و سعی در تبرئه این مدیر اصولگرا داشتند امروز نگران حضور چند نماینده مجلس در پیاده روی بزرگ خانوادگی شیراز شده اند و حضور آنها را به مدیرکل ورزش و جوانان فارس ربط می دهند!
این آقایان که تا دیروز و با لابی یک نماینده اصولگرا دوای درد ورزش فارس را یک روانشناس بدون هیچ سابقه ورزشی می دانستند و به مدیر کل تمام قد احمدی نژادی ورزش فارس مشورت می دادند در استدلالی عجیب حضور نمایندگان مجلس استان را در این پیاده روی خانوادگی به تبلیغات انتخاباتی آنها با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان ربط می دهند!
بدون تردید همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شیراز که بخش خصوصی و شهرداری شیراز در کنار اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار کرد تقاط ضعف پررنگی داشت که اتفاقا بی اهمیت ترین آن حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این پیاده روی بود!
بنا بر گفته رییس هیات ورزش های همگانی استان فارس: سیزدهم اسفند سال ۹۳ شورای ورزش همگانی به ریاست استاندار وقت تشکیل جلسه داد و بنا به پیشنهاد هیئت ورزش‌های همگانی فارس تصویب شد که در نیمه نخست سال ۹۴ پیاده‌روی بزرگ خانوادگی با پخش زنده از شبکه سه را شاهد باشیم که چندین سال است چنین اتفاقی در شیراز نیفتاده و جای رویداد بزرگ فرهنگی ورزشی خالی بود.
بتابراظهارات سیروس پاک فطرت که یک مدیر اصولگراست پیشنهاد برگزاری این همایش پیاده روی خانوادگی از سوی هیات ورزش های همگانی استان فارس بوده و در زمان پیشنهاد یاد شده منتقدین این همایش به مدیر کل ورزش و جوانان وقت مشاوره می دادند و اگر مدیر کل وقت ورزش و جوانان همچنان مدیر بود باز هم این اتفاق رخ می داد و به هیچ عنوان نمی توانست جلوی حضور نمایندگان در پیاده روی را بگیرد اتفاقا نه تنها جلوی حضور نمایندگان را نمی گرفت که از دیگر مدیران اصولگرا و نیز مدیران احمدی نژادی دعوت می کرد در این پیاده روی خانوادگی حضوری پر رنگ داشته باشند. درست مثل حضور پررنگشان در سالن هیات اسب سواری استان!
منتقدین فعلی کامیاب یادشان رفته چطور از انتخاب مدیر کل وقت صدا و سیمای استان فارس که یک اصولگرای تمام عیار بود به عنوان ورزشکار نمونه سال ذوق زده شدند و آن را انتخابی شایسته دانستند!
هیچ عقل سلیمی با هیچ معیاری نمی تواند قبول کند حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگ پیاده روی شیراز به مدیر کل ورزش و جوانان ارتباط دارد.
همه آنهایی که دستی بر مباحث سیاسی دارند می دانند حیدر علی کامیاب شخصیتی فرهنگی-ورزشی است، هیچ پیشینه سیاسی ندارد و وابسته به هیچ حزب و جناحی نیست و از این حیث یک نمونه مناسب برای اثبات اعتدال مورد نظر دولت است.
کامیاب ورای سوابق دیرینه اش در ورزش ، در ۵ سال اخیر مناصب مهمی در ورزش استان داشته و بار تجربی او در سمت هایی چون معاونت اداره کل ورزش استان، عضویت در هیات مدیره باشگاه برق و مدیرعاملی آن باشگاه و نیز مدیریت یک هنرستان ورزشی در سال های اخیر ،اکنون به شایستگی بر کرسی ورزش و جوانان استان نشسته وحیف است که از این تجارب ارزشمند به نفع ورزش فارس بهره نبریم و حضور چند نماینده در یک همایش پیاده روی را به عقده گشایی جناحی ارتباط دهیم.
آقایان اگر دلسوز ورزش بودند نمی رفتند تهران لابی کنند تا یک تحصبلکرده روانشناسی را که در خوبی اش تردیدی نداریم مدیر کل ورزش کنند! روانشناس مد نظر آقایان انسان خوبی بود اما نه برای ورزش که برای کلاس درس!
یادمان باشد مردمی که در آخرین انتخابات ریاست جمهوری به برنامه های دولت تدبیر و امید رای دادند مرعوب حضور نمایندگان استانی مجلس شورای اسلامی در یک پیاده روی خانوادگی نخواهند شد. این نمایندگان همین چند وقت پیش بود که در اعتراض به انتخاب استاندار فعلی فارس از وکالت مردم استعفا دادند و صد البته حضورشان در همایش پیاده روی خانوادگی حافظه تاریخی مردم با شعور شیراز و فارس را پاک نخواهد کرد. کامیاب انتخاب نمایندگان نبوده و نیست او انتخاب همین دولتی است که نمایندگان در اعتراض به تصمیمش استعفا دادند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.