سفیر کشور چک: خواستار همکاری استان فارس و چک در ابعاد مختلف هستیم

خبرپارسی – سفیر کشور چک در ایران گفت: دو کشور چک و ایران می توانند ارتباطات خوب و مثبتی در ابعاد مختلف با هم داشته باشند که فعالان اقتصادی هر دو کشور باید آغازگر این ارتباط باشند.
استفانک چومبا چهارشنبه در دیدار هیات تجاری و بازرگانان اتاق بازرگانی چک با رئیس اتاق بازرگانی شیراز و فعالان اقتصادی استان فارس بیان کرد: هیات تجاری و بازرگانی کشور چک بسیار علاقه مند بود علاوه بر تهران، استانهای ایران را نیز ببینند تا شرکای تجاری را برای همکاری های مشترک انتخاب کنند.
وی افزود: انتظار ما این است که فعالان اقتصادی و بازرگانان استان فارس و چک نقاط مشترک را با هدف تقویت و استمرار ارتباط دو کشور استخراج و نسبت به اجرای آن اهتمام داشته باشند.
چومبا اظهارداشت: استان فارس مزیت های بسیاری دارد که مدیران حرفه ای و نیروی کار متخصص یکی از ویژگی های این شهر است.
سفیر چک در ایران اضافه کرد: کشور ایران و استان فارس بسیار زیباست و مردم فرهیخته ای دارد که حضور هیات تجاری چک در استان فارس نقطه عطفی برای دو کشور است.
چومبا ادامه داد: یکی از زمینه های همکاری استان فارس و چک افق های روشن و گسترده برای صادرات خشکبار و فرش مردم این منطقه به کشور چک و واردات کریستال به این استان است که بسیار ارزشمند است.
وی تصریح کرد: کشوور چک تاریخ غنی دارد که در زمینه های جذب توریست، اموزش تکنولوژی، تولیدکننده های اتومبیل، هنر، صنایع دستی و ورزش می تواند با ایران همکاری خوبی را آغاز کند.
در این دیدار تجار و بازرگانان کشور چک با بازرگانان و ف

عالان اقتصادی استان فارس دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.