رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر شیراز: شهرداری به تیمی منسجم، همدل، متخصص و شایسته نیازمند است

خبر پارسی – رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر شیراز با تاکید بر نقش معاونین در شهرداری، کفت: شهردار و معاونین با تجربه نباید به ادامه وضعیت موجود بسنده کنند.

عکس :رضا عسکری

لیلا دودمان در گفت و گوی اختصاصی با خبر پارسی به اهمیت همگرایی در تیم اداره کننده شهرداری اشاره داشت و تاکید کرد: شهردار شیراز برای عبور از مشکلات باید با انتصاب معاونینی کارآمد،متخصص، شایسته و همدل به تشکیل تیمی همگرا همت کند .

رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز با توصیه به شهردار و معاونین برای پرهیز از بسنده کردن به ادامه وضعیت موجود در شهر و شهرداری، افزود: علاوه بر ادامه روند موجود، می بایست با برنامه ریزی به تقویت ارتقاء وضعیت شهرداری و شهر شیراز در حوزه های مختلف، اعم از فرهنگی، عمرانی، ورزشی و… بپردازند .

نماینده دوم مردم شیراز در شورای اسلامی شهر شیراز، تجربه یک حکمرانی شهری خوب را تنها در سایه داشتن تیمی منسجم، همدل، متخصص و شایسته مرکب از شهردار و معاونان دانست و تاکید کرد: شورای شهر شیراز با شناخت کامل و با رای اجماعی خود شهردار را انتخاب کرده وامید دارد که شهردارمحترم هم با انتخاب معاوانان واجد شرایط و در حد واندازه کلان شهر فرهنگی شیراز، پروسه انتخاب را کامل کند تا در ادامه، شهر مسیری هموار را طی کند .

دودمان در عین حال یاد آور شد:شورای شهر با شهردار منتخب خود برای انتخاب تیمی شایسته ،در تعامل و مشاوره است اما انتخاب با خود شهردار است. مهندس معافیان با مدیران کلان و با تجربه در سطح ملی در ارتباط است و ایمان داریم که شاخص های مورد نظر را برای انتخاب همکاران خود در نظر دارند و شورا فقط نقش مشورتی خواهد داشت.

گفت و گوی تفصیلی خبر پارسی با لیلا دودمان را در روزهای آینده بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.