رئیس دانشگاه شیراز در دولت نهم علیه ایمانیه/ مسئولان علوم پزشکی برای امضای ‌خودشان ارزش و احترام قائل شوند/موضوع وقف دور از واقعیت است/ ساخت بیمارستان را بهانه‌ای برای جلب عواطف و احساسات قرار ندهید

خبر پارسی – رئیس اسبق دانشگاه شیراز در تجمع اعتراضی اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشگاه شیراز در اعتراض به طرح مباحثی در خصوص تصرف بخشی از اراضی این دانشگاه توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تشکر از احساس مسئولیت شرکت کنندگان گفت: این فاجعه بزرگتر از آن است که جمع حاضر توانسته باشند عظمت آن را اظهار کنند.
محمدهادی صادقی، با بررسی ماهیت قضیه و نحوه برخورد مسئولان با آن،‌ گفت: اگر اختلاف دو دانشگاه که جزء‌ فرهیختگان جامعه هستند، این چنین مشکل ایجاد کند، پس چه توقعی از سایر بخش‌های جامعه است؟
عضو هیأت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خواست ساخت بیمارستان را بهانه‌ای برای جلب عواطف و احساسات قرار ندهند و موضوع وقف را که به دور از واقعیت است، در رسانه ها مطرح نکنند.
وی افزود: قرار نیست دستگاهی توسعه پیدا کند و برای رفع نیازهای خودش از امکانات دستگاه‌های دیگر استفاده کند و مسئولان علوم پزشکی باید نقص کننده توافقژ‌های پیشین خودشان نباشند و برای امضای ‌خودشان ارزش و احترام قائل شوند.
رئیس اسبق دانشگاه شیراز، با بیان اینکه دولتی که به نام ” دولت تدبیر و امید” نامگذاری شده، باید با تدبیر و شیوه حقوقی این موضوع را حل نماید بیان کرد: انتظار ما از دولت آن است که محیط آرامی را برای دانشگاه‌ها فراهم کند؛ نه اینکه با تصمیمات نسنجیده دانشگاه‌ها را به تشنج بکشد.
وی خطاب به رئیس جمهور این سوال را مطرح کرد که : جناب آقای روحانی ، این چه نحوه برخورد است؟ این تدبیر حقوقی است یا سرهنگی؟
صادقی با بیان اینکه دولت باید به آثار و عواقب تصمیماتش توجه کند، گفت: برخورد فیزیکی و بدون اقناع واستدلال شایسته دانشگاه نیست و باید تجدید نظر اساسی در نحوه برخورد انجام شود

3 دیدگاه برای “رئیس دانشگاه شیراز در دولت نهم علیه ایمانیه/ مسئولان علوم پزشکی برای امضای ‌خودشان ارزش و احترام قائل شوند/موضوع وقف دور از واقعیت است/ ساخت بیمارستان را بهانه‌ای برای جلب عواطف و احساسات قرار ندهید

  1. حتی اگروقف هم درست بود که نیست ما مردم شیراز راضی نیستیم روی تپه یک کشتارگاه دیگه درست کنند و کل شهر را آلوده کنند

  2. من یه سوال دارم . بیمارستان بالای تپه در دل شهر. هر نسیم از بیمارستان به سمت شهر میتونه آلودگی رو به سمت شهر بیاره ؟

  3. ببخشید اونوقت زباله سوز بیمارستان رو همون بالا میسازن یا با ماشین منتقل میکنن جای دیگه
    ببخشید خوابگاه های دانشجویی نزدیک بیمارستان مشکلی ندارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.