درمراسم جشن سالگرد پیروزی روحانی درانتخابات ؛علی مطهری در شیراز سخنرانی می کند

خبر پارسی – درمراسم  جشن سالگرد پیروزی روحانی درانتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ که توسط اعضای ستادهای انتخاباتی وی در دوران انتخابات برگزار می شود،علی مطهری سخنرانی می کند.

عضو ارشد شورای مشورتی توسعه استان های کشوربا بیان این مطلب افزود: جشن سالگرد خلق حماسه سیاسی سال ۹۲ با محوریت ستادهای دوران انتخابات ،تحت عنوان ستاد بزرگداشت حماسه سیاسی ۹۲ روز شنبه ۲۴ خرداد و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار می شود.

جواد جمشیدی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در تمامی شهرستان های استان فارس نیز برنامه های مشابهی با دعوت از سخنران های ملی و محلی انجام خواهد شد.

وی برگزاری این مراسم را تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، خمینی کبیر و نایب بر حقش مقام معظم رهبری دانست و افزود: دولت  در ۸ ماه گذشته گام های بسیار مثبتی را جهت مرتفع کردن مشکلات گذشته کشور برداشته است ،از همین رو وبا هدف زنده نگاه داشتن خاطره خلق حماسه سیاسی سال گذشته این جشن در سراسر استان فارس برگزار می گردد.

گفتنی است از در این مراسم علاوه بر سخنرانی علی مطهری نماینده مردم تهران و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی ،برنامه های شاد و متنوع دیگری نظیر اجرای موسیقی توسط علی رضا روزگار پیش بینی شده است.

IMG-20140611-WA0014

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.