دبیر غیر قانونی و ابطال انتخابات فارس!

خبرپارسی-انگار بنا نیست در استان فارس انتخابات هیات فوتبال بدون مناقشه و جنجال برگزار گردد.

در همین راستاوکیل حیدر علی کامیاب از کاندیداهای رد صلاحیت شده این انتخابات از نقض اساسنامه هیات های فوتبال توسط فدراسیون ، هیات فوتبال و اداره کل ورزش فارس خبر داد. صادقی در گفت و گو با ما اعلام کرد:متاسفانه نوع برخوردها با آقای کامیاب نشان از برخوردها و تسویه حساب های شخصی دارد. او ادامه داد: آنهایی که با تفسیر اساسنامه هیات های فوتبال به نفع خود درصدد آن هستند تا موکل من نتواند در انتخابات حاضر شود کاش همه کارهایشان بر اساس اساسنامه بود.

وی تصریح کرد:ماده ۲۲ اساسنامه درخصوص شرایط دبیر هیات فوتبال استان صراحت دارد« دبیر هیات از زمان انتصاب هیچگونه سمت و رابطه شغلی با باشگاههای ورزشی نداشته باشد» با احترام به آقای عباس زارع مهذبیه که از زحمتکشان و پیشکسوتان فوتبال فارس هستند باید عرض کنم نامبرده مالک ۳۶ درصد سهام باشگاه برق نارنجی پوش به شماره ثبت ۲۲۴۸ نزد ثبت شرکت های شیراز بوده  که در لیگ برتر استان فعالیت دارد و در هیات مدیره آن باشگاه هم به عنوان نایب رییس معرفی شده است. به همین دلیل ایشان نمی توانسته به عنوان دبیر هیات فعالیت نماید. شخص غیر قانونی که نمی تواند اقدام قانونی اداری انجام دهد.

صادقی یادآور شد: دبیر هیات مخالف اساسنامه معرفی شده و ثبت نام هایی که توسط او صورت گرفته هم وجاهت قانونی ندارد ضمن اینکه ایشان به عنوان عضو هیات سه نفره تایید صلاحیت ها حضور داشته که این امر هم غیر قانونی است و اگر در این باره تصمیم قانونی گرفته نشود مراتب به نهادهای ذیصلاح ارجاع خواهد شد.

وی درپایان گفت:نمی دانم چرا بنا نیست در فارس انتخابات هیات فوتبال بدون تنش و نقض مقررات برگزار گردد.امیدوارم مسئولان به حیثیت استان در این موارد توجه کنند و از اشتباهات گذشه درس بگیرند. در هر حال ما تا آخر این راه را می رویم تا از حیثیت موکلم دفاع کنم.

1 دیدگاه برای “دبیر غیر قانونی و ابطال انتخابات فارس!

  1. اخه منافقها موضع خودتون را مشخص کنید هر روز یه حرفی میزنید یه روز میگید کمانه خوبه فردا میگید به مراجع شکایت میکنیم خدا لعنتتون کنه که نمی ذارید ورزش یک نفس راحت بکشه شماها همتون از نسل معاویه وحرمله هستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.