خطاب عجیب عضو اصولگرای شورای شهر شیراز به رئیس جمهور: لوطی دست مریزاد!

خبر پارسی – سیدمحسن معین در نطق پیش از دستور خود در نوزدهمین جلسه علنی شورای شهر شیراز با انتقاد از کاهش بودجه عمرانی استان اظهار داشت: ظاهرا در پیشنهاد بودجه سال ۹۳ دولت به مجلس در حالیکه به دلیل محاصره اقتصادی دشمن، اعتبارات عمرانی استان های کشور به طور متوسط نسبت به سال قبل ۳۳ درصد کاهش را نشان می دهد، این کاهش برای استان فارس ۴۷ درصد در نظر گرفته شده است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ابراز داشت: استان فارس در نرخ های بیکاری و رکود اقتصادی و خشکسالی در رتبه های بالای کشور قرار دارد.

وی افزود: آیا این آمار به خوبی نشان دهنده محرومیت و مظلومیت استان فارس نیست، باید به دولت تدبیر و امید هم جهت تعیین این رقم برای بودجه طرح های عمرانی استان فارس به قول شیرازی ها عرض کنم” لوطی دست مریزاد”.

معین ادامه داد: به هیچ وجه با عملکرد نمایندگان خوزستان که به منظور دفاع از استان خود استعفای تشریفاتی دادند و برای رادیوهای بیگانه خوراک تبلیغاتی درست شد، موافق نیستم ولی از نمانیدگان فارس در مجلس شورای اسلامی که پنج نفر آنها نیز در کمیسیون تلفیق مجلس حضور دارند می خواهم در راستای اجرای عدالت از راه های قانونی از حقوق از دست رفته استان فارس دفاع کنند.

وی گفت: نمایندگان باید همچنین از اعتبارات پروژه سد تنگ سرخ با وظیفه مهار سیلاب که ۱۱ سال پیش موجب ۱۱ نفر شیرازی شد دفاع کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: اگر نمایندگان در این کار موفق نشدند برای اینکه شرمنده همشهریان خود نباشند، پیشنهاد می کنم کمتر به حوزه انتخابی خود مسافرت کنند و بیشتر اوقات خود را در تهران جهت گرم کردن فضای مجلس، قیام و عقود مصرف کنند.

معین در ادامه خطاب به معاون عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی و شهردار شیراز در مورد طرح بازنگری تفصیلی شیراز گفت: چرا در طرح این موضوع مهم و حیاتی در کمیسیون ماده پنج اینقدر وقت کشی می شود؟ آیا صحیح است مردم برای گرفتن یک مجوز مدت ها وقت خود را جهت گرفتن استغلام از مشاور تلف کنند؟ طرحی که مدت ها از تصویب آن در شورای شهر می گذرد و همچنان بلاتکلیف است و اگر مسئولان احتمالی آینده استان به هر دلیل در تصویب این طرح تسریع نداشته باشند آیا مردم شیراز ضرر نمی کنند؟

وی در پایان سخنان خود با اشاره به پیمان شکنی آمریکا خاطرنشان کرد: پیمان شکنی آمریکای ناجوامرد یک بار دیگر نشان داد که ملت ایران به دلیل دفاع از حق و اصول خود در یک جنگ جدی با استکبار قرار دارد و در این مورد باید نسبت به دشمن شدت عمل داشته و در اردوگاه خودی رحمت، عدالت و اتحاد را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

2 دیدگاه برای “خطاب عجیب عضو اصولگرای شورای شهر شیراز به رئیس جمهور: لوطی دست مریزاد!

  1. آقای معین توجه داشته باشند ملت ایران بویژه مردم فارس ازدفاع عوام گونگی وعهد حجری عبورکرده اند ودلسوزی های قومگرایانه رابرنمی تابند.مردم به تدبیر دولت ایما ن دارندوبرایشان تفاوت نمی کند که تدبیردولت طرح موجه رادرفارس شامل شود یادربلوچستان ویاخوزستان ،دوشب پیش هم نتیجه ی نظرسنجی نشان دادکه شرکت کنندگان نزدیک به80درصدبه به گزینه ی موردنظردولت رای دادندبهتراست آقای معین ادبیات وتحلیل ویژه ی خودرابه مردم فارس نسبت ندهند مردم فارس ازکورش،فریدون،سعدی،حافظ و…شیوه ی سخن گفتن راآموخته اند وخودراشایسته ی ادبیات”لوطی”گری نمی بینند،؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.