حمایت ۱ +۴۰ از کامیاب! /درخواست اعضای مجمع هیات فوتبال فارس از کفاشیان

خبر پارسی – جمعی از اعضای مجمع هیات فوتبال فارس خواستار حضور مدیرعامل سابق برق شیراز در انتخابات شدند. 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران  ایسنا (منطقه فارس) هیات فوتبال فارس چند ماهی است با سرپرستی کاووس عباسی اداره می شود.

پس از استعفای آیت اللهی،در اواسط مهرماه سال گذشته عباسی سکان این هیات را به دست گرفت و این امر تا کنون ادامه داشته است. 

ثبت نام از کاندیداهای تصدی سمت ریاست هیات فوتبال فارس در اواخر سال ۱۳۹۲ برگزار شد و در پایان نام ۱۱ نفر به عنوان افراد ذیصلاح اعلام شد اما در آن فهرست نامی از حیدر علی کامیاب مدیر عامل سابق برق شیراز و معاون پیشین اداره کل ورزش و جوانان فارس نبود.

فدراسیون در نامه‌ای در این باره اعلام کرده بود که وی به دلیل «تعلیق محرومیت» حق حضور در انتخابات را ندارد.

ماجرا به زمان حضور او در برق شیراز بازمی‌گشت. آنجایی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پرونده تبانی لیگ دسته اول، کامیاب را به یکسال محرومیت و ۵ میلیون تومان جریمه محکوم کرده بود.

 ۴ ماه پایانی این محرومیت به درخواست کامیاب و با تایید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به مدت دو سال تعلیق شد و در رای صادره آمده بود که چنانچه طی این دوسال وی مرتکب تخلف تازه‌ای شود علاوه بر تنبیه جدید، چهاره ماه تعلیقی را نیز باید به محرومیت او افزود.

فدراسیون نشین‌ها بر این باور هستند که تعلیق محرومیت جوازی برای فعالیت در هیات فوتبال نیست و به همین دلیل اجازه حضور کامیاب را در انتخابات نداده‌اند.

کامیاب در این باره به دیوان عدالت اداری هم شکایت کرده تا گره کار کورتر شود.

در حالی که هنوز تاریخ قطعی انتخابات هیات فوتبال فارس اعلام نشده ولی برگزاری آن در اردیبهشت ماه قطعی به نظر می رسد صاحبان ۴۱ رای از ۵۵ رای مجمع در نامه ای به رییس فدراسیون، خواستار حضور کامیاب در انتخابات شده اند.

در این مکتوبه که یک نسخه آن در اختیار ایسنا قرار گرفته خطاب به علی کفاشیان آمده است:

“با احترام و ضمن عرض تشکر و قدردانی از تلاش های حضرتعالی و سایر همکارانتان در آن فدراسیون باستحضار می‌رساند اینجانبان امضا کنندگان زیر به عنوان اعضای مجمع هیات فوتبال فارس در آستانه برگزاری انتخابات این استان، همانند حضرتعالی به دنبال برگزاری انتخاباتی به دور از حواشی و در فضایی آرام و سالم می‌باشیم.

چرا که حواشی و مشکلات مجمع گذشته هر چند حق یا ناحق به فوتبال استان لطمات فراوانی وارد کرد که شاید حال و روز باشگاه ارزشی فجر شهید سپاسی یکی از مهمترین دستاوردهای آن اتفاقات ناخوشایند محسوب می شود.

متاسفانه در این دوره نیز کنار گذاشتن آقای حیدرعلی کامیاب که یکی از مدیران ورزشی استان است آن هم از سوی فدراسیون و در حالی که محرومیت ایشان توسط کمیته استیناف تعلیق شده است، شائبه‌های فراوانی ایجاد کرده است و احتمال دارد که بازهم عده‌ای سودجو از این موضوع سوءاستفاده کرده و برای یکبار دیگر فوتبال فارس را وارد حواشی تازه‌ای کنند و نتیجتا” بازهم فوتبال استان متضرر شود.

لذا از شما خواهشمند است دستور فرمایید تا شرایط برای حضور نامبرده نیز در انتخابات فراهم گردد. انشاالله مجمع هیات فوتبال استان با هوشیاری تمام، فرد مورد نظر خود را برای این مسئولیت خظیر بدون توجه به روابط و فقط بر اساس شایسته سالاری انتخاب خواهد کرد.”

تعداد امضاهای ذیل این درخواست شاید تلنگری به فدراسیون فوتبال باشد. در مجمع قبلی هیات فوتبال فرس اتفاقات عجیب و غریب زیادی رخ داد و تعداد شرکت کنندگان به زحمت و با تردید به حد نصاب قانونی رسید. این بار هم اگر تنش ها کلید بخورد و یارکشی ها و اعمال سلیقه های شخصی ادامه یابد احتمالا باید شاهد اتفاقاتی مشابه و تحریم و تهدید و … باشیم.

باید منتظر ماند و دید واکنش فدراسیون به این درخواست چیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.