حمایت وزارت کار از برند سازی گیاهان دارویی در فارس

خبرپارسی – معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به ظرفیت های استان فارس در زمینه گیاهان دارویی گفت: این ظرفیت ها فرصت مناسبی است تا این استان در حوزه گیاهان دارویی به سمت برندسازی (نشان تجاری) حرکت کند.

میرهادی قره سید رومیانی، چهارشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات کارخانه های شیرین دارو و پشم شیشه در شیراز افزود: وجود افزون بر ۱۰۰ نوع گونه گیاهی در استان فارس، ظرفیت بسیار خوبی است و می توان بحث برندسازی گیاهان دارویی را از این استان آغاز کرد و ما نیز از این حرکت حمایت می کنیم.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، میزان مطالبات تامین اجتماعی از دولت را ۸۳ هزار میلیارد تومان برشمرد و ادامه داد: دولت در ازای بازپرداخت بخشی از این بدهی ها بعضی مجموعه های اقتصادی را به تامین اجتماعی واگذار کرده که برخی با ارزش افزوده منفی مواجه شده اند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) هم در این نشست، با اشاره به فروش تجمیعی محصولات تولیدی کارخانه های وابسته به این مجموعه بیان داشت: در ۶ ماهه نخست سال ۹۶ میزان فروش این واحدها سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بود که در مدت مشابه سال ۹۷ به چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید.

محمد رضوانی فرافزود: شرکت شستا در حوزه نظام مالیاتی، نظام بانکی و پرداخت حقوق پرسنل هیگ معوقه ای ندارد و روند سودآوری در این شرکت ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.