حضور سئوال برانگیز استاندار فارس در مراسم تجلیل از مدیر کل سیمای استان

خبر پارسی – برگزاری جشن تجلیل از «محمدباقر کشفی» مدیرکل صدا و سیمای استان فارس به عنوان «چهره ماندگار عرصه ورزش و فرهنگ کشور» با اعتراض برخی  از هیات‌های ورزشی این استان روبرو شد.

 این مراسم در حالی برگزار شد که شایعه شده فقط برای حضور «جواد خیابانی» مجری ورزشی مشهور مبلغ ۷ میلیون تومان پرداخت شده و هزینه‌های هنگفت دیگری نیز برای هدایا،تبلیغات، پذیرایی از میهمانان و …صرف شده است.

321

رئیس یک هیات ورزشی استان فارس که قرابت فکری هم با کشفی دارد، در حاشیه این مراسم گفته : در حالی که فقط برای مجری این مراسم مبلغ هنگفتی هزینه شده،هیات ورزشی ما معطل ۵ میلیون تومان است .

وی ادامه داد: البته آقای کشفی انسان قابل احترامی است اما معنای پیشکسوت در مورد ایشان صادق نیست چرا که آقای کشفی هیچ مدال ورزشی در خورتوجه ای  در سطح ملی و بین‌المللی ندارد.

این مسئول ورزشی استان فارس ابراز کرد: در استان فارس هستند کسانی مثل سجادی که اولین مدال آور دوومیدانی کشور است که البته شیرازی است و یا فرخیان اولین مدال آور کشتی فرنگی است که او هم شیرازی است از این ها تجلیل نمی شود اما از کشفی چرا!

به گفته وی آقای کشفی تنها یک کاراته کار معمولی مثل خیلی های دیگر از کارته کار ها هستند که بیش از ۲۰ سال از عمر مدیریتی خود را هم در خارج از استان فارس سپری کرده است.

نکته جالب قضیه اما آنجاست که گفته می شود تمام هزینه مراسم یاد شده را صدا و سیما پرداخت کرده. اگر این چنین باشد این مراسم نوعی جلوی خود بلند شدن محمد باقر کشفی مدیر کل صدا و سیمای فارس است!در این صورت هیچ هیات ورزشی نمی تواند مدعی شود چرا مجری ۷ میلیون گرفته و ما لنگ پول هستیم!هر چند خبر پارسی هیچکدام از این شایعات را تایید یا تکذیب نمی کند اما برخی آگاهان سیاسی معتقدند اگر مدیر کل تربیت بدنی فارس هزینه مراسم را پرداخت کرده برای استحکام جایگاه خود و استفاده از تربیون صدا و سیما بوده است در این صورت باید گفت جناب مدیر کل؛ چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است،منفعت شخصی را فدای منفعت ورزش استان کتید لطفا و اگر مدیر کل سیمای فارس هزینه این مراسم را داده خیلی جای سئوال است که چرا و با چه انگیزه ای کشفی از خودش تجلیل کرده؟

تاسف انگیز است بگوئیم تیم بسکتبال دختران شیراز نیز برای حضور در مسابقات کشوری دست به دامان یک بیمارستان خصوصی شده بود تا با دریافت ۵ میلیون تومان به اسم یک بیمارستان در مسابقات شرکت کنند!

در هر صورت هزینه مراسم را هر کدام از دو نهاد دولتی یاد شده در بالا،داده باشند،کاری شایسته نبوده و البته ناشایسته تر حضور استاندار محترم فارس در این مراسم است.در حالی که بسیاری از ورزشکاران مدال آور ما کنج عزلت و در بی پولی محض بسر می برند استاندار محترم با چه انگیزه ای به این مراسم رفته؟ آیا او نیز به تریبون سیما احتیاج دارد؟ مگر استاندار شخص اول استان نیست؟مگر سیما موظف نیست به نماینده ارشد دولت در استان تریبون بدهد؟پس چرا با این روش؟! البته به سلامت فکری دکتر احمدی ایمان کامل داریم و چون حامی او هستیم دلمان نمی خواهد حرفی پشت سرش باشد.

آقای استاندار مسائل مهمتری از تجلیل مدیر کل سیمای فارس وجود دارد.لطفا در انتخاب هایتان دقت کنید.لطفا!

 

3 دیدگاه برای “حضور سئوال برانگیز استاندار فارس در مراسم تجلیل از مدیر کل سیمای استان

    1. جناب اقای صدری صحبتهای شما شایعه نیست متاسفانه حقیقتی است محض لطفا برای انکه بدانید چه مصیبتهائی برای هیئتهای ورزشی توسظ معاونت ورزشی ایجاد می شود و ندادن حتی یک ریال به بعضی هیئتهای ورزشی در سال 92کافی است فقط با مسئول چند هیئت ورزشی مستقل نه دست نشانده اداره ورزش تماس بگیرید. والبته معلوم است که چرا رئیس صدا و سیما میشود چهره ماندگار ورزشی چون بوسیله ایشان و تبلیغات دستگاه تحت نظارت اقایان افراد عیر موجه می توانند در ورزش فارس و شیراز حکمرانی نمایند…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.