جلودارزاده در شیراز: اجازه نخواهیم داد که ایران فردا، کره شمالی امروز شود

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-02-16 13:15:17Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

خبر پارسی – «سهیلا جلودارزاده» نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه دولت روحانی کرامت انسانی را به جامعه برگرداند، گفت: اجازه نخواهیم داد که ایران فردا، کره شمالی امروز شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان فارس، سهیلا جلودار زاده در مراسم دیدار با کارگران و صنعتگران فارس در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی با بیان اینکه امروز می‌توانیم راجع به شفافیت قانون صحبت کنیم و از هیچ فضایی نمی‌ترسیم، افزود: امروز افراد خانه نشین دوباره در حال برگشت به عرصه‌اند.

وی افزود: مهمترین خواسته مردم این است که دولت روحانی باید افراد خودفروخته را از بدنه دولت حذف کند.

عضو شورای مرکزی خانه کارگر خاطرنشان کرد: از هر ایرانی که به ١۴٠۴ فکر می کند با تمام وجود حمایت می‌کنیم.

جلودار زاده در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امروز برخی از کاندیداها سید بودن خود را مطرح می‌کنند، در حالیکه میرحسین موسوی هم سید بود و هم سالها در کنار بزرگان مجاهدت کرد و هم فرزند پیامبر(ص) بود و خاتمی نیز همینگونه است.

وی ادامه داد: ما وارث چنین افراد بزرگی هستیم

و وارث کسانی هستیم که مسئولیت سخت در دولت را قبول کرده و در مقابل ناملایمی‌ها سکوت کرده اند.اما نهادی مانند صدا و سیما که از پول مردم این مملکت و صندوق توسعه استفاده می کند، حتی کلمه ای از عملکرد آنها یاد نمی‌کند.

عضو شورای مرکزی جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: امروز نمایندگان تهران که با یک تکرار وارد مجلس شدند، اجازه سخنرانی و حضور در شهرستانها را ندارند و با ترفندهای مختاف صدا و سیما با آنها بازی می کند.

جلودارزاده با تصریح بر اینکه ما عادت کرده ایم و میراث چنین عزیزانی را به دوش می کشیم، گفت: جمع شده‌ایم تا با حول و قوه الهی الهی از میراث خودمان دفاع کنیم و در این مسیر افتخار می کنیم که هر کجا اسم از عدالت، آزادی، حق و اصلاحات به میان آید، حاضریم می شویم.

وی تاکید کرد: امروز اگر پشت سر روحانی و در کنار وی گام بر میداریم، به دلیل همگامی ایشان با سرداران سازندگی و اصلاحات است که در سخت ترین شرایط مسئولیت کشور را بر عهده گرفتند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: ایشان در طول چهار سال گذشته به پس نرفته و اقتصاد ورشکسته را با دشواری در مسیر بازسازی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان فارس، «علی اکبری»، نماینده مردم شهرستان شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم پاشنه آشیل اصولگرایان در انتخابات مختلف را حضور حداکثری مردم دانست و ابراز امیدواری کرد که ٢٩ اردیبهشت همه مردم استان فارس همگام با همه هموطنان پای صندوق های رای حاضر شوند و به عقلانیت دوباره رای دهند.

وی در توجیه گفته فوق خود خاطرنشان کرد: در یک برهه از تاریخ مردم ما با صندوق های رای قهر کردند و تبعات جبران ناپذیری در کشور حادث شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه به دفعات در مجلس مشاهده کرده ایم که با یک رای کم و زیاد، طرح‌ها رد و یا تصویب شده اند، خاطرنشان کرد: شهر شیراز و استان فارس باز هم همچون همیشه، رای به تعامل خواهند داد.

«مسعود رضایی»، دیگر نماینده مردم شهرستان شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز با تصریح بر این موضوع که حکومت هایی پایدار خواهند بود که بر مبنای افکار و اندیشه مردم و فلسفه دموکراسی شکل گرفته باشند، به تشریح ویژگی هایی پرداخت که در انتخابات به عنوان یکی از اصول دموکراسی بروز و ظهور پیدا می کند.

وی احساس آزادی و بیان آزادانه انتقادات را در مقطع کنونی از دولت جمهوری اسلامی یک نعمت گرانقدر خواند و افزود: اندیشه ای که ما را به دور هم جمع کرده، اندیشه اصلاحات به معنای صلح، برقراری و شفافیت قانون و رفع تبعیض است.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی که اعتقاد دارد با نعمت زبان و بیان است که افراد به گرد هم می آیند، گفت: در اندیشه اصلاح طلبانه، هدف بیداری و آگاهی است و ما معتقدیم که مردم باید آزادانه بدور از حذف اقلیت ها دست به گزینش اصلح بزنند.

رضایی در خاتمه با بیان اینکه با اوضاف فوق تصمیم به تداوم حرکت ناشی از تدبیر و امید گرفته ایم، یادآور شد: برگشت به عقب را هرگز انتخاب نخواهیم کرد و با رای مجدد به دکتر روحانی، را گسترش اندیشه اصلاحات و توسعه یکپارچه را در پیش خواهیم گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.