تراشیدن مو همچنان ادامه دارد؛همدردی دانش آموزان نی ریزی با دانش آموز مریوانی

خبر پارسی نقل از نی ریز پرسانش‌آموزان نی‌ریزی برای همدردی با دانش‌آموز مریوانی موهای خود را تراشیدند.

دانش‌آموزان کلاس دوم رشته‌ی تعمیر ماشین‌های الکتریکی و دو نفر از معلمان آن‌ها با نام منوچهر فرج‌زاده و جواد سعادتمند از هنرستان کاردانش شهید بهشتی نی‌ریز به منظور ابراز همدردی با دانش‌آموز بیمار مریوانی که به دلیل مصرف دارو‌های شیمیایی موهای سرش را از دست داده، موهای سرخود را تراشیدند.

دانش-آموز-مریوانی

این دانش‌آموزان در اظهار نظری جالب گفتند: ما برای اینکه به ماهان رحیمی دانش‌آموز مریوانی دلگرمی ببخشیم و به پاس تقدیر وتشکر از معلم فداکارش موهای سر خود را تراشیدیم.

1 دیدگاه برای “تراشیدن مو همچنان ادامه دارد؛همدردی دانش آموزان نی ریزی با دانش آموز مریوانی

  1. برادر یا خواهر گرامی، مدیر یا مدیره سایت، پایگاه یا …
    نمی دانم شاید شما با حرف هایم موافق باشید یا نباشید اما دنیای آزاد یعنی انسان ها حرف های یک دیگر را بشنوند و بی آنکه دعوایی سر بگیرد، نقد کنند، قانع شوند یا قانع کنند، کاش ما هم درایران به آن سطح برسیم، همان که تحمل یک دیگر و رعایت حقوق شهروندی نام دارد.
    اما اصل موضوعی که مرا به نوشتن این یادداشت واداشت، تراشیدن موی سر بود.
    به نظر شما، این کار اقدامی صحیح است؟ به نظر شما، با تراشیدن سر مشکل یک شهروند حل خواهد شد؟ آیا همین یک بیمار مریوانی است که برای همدردی او سر بتراشیم، جالب است، چرا ما باید همواره موردی نگاه کنیم، موردی مشکل گشایی کنیم، موردی و…. موردی را فیلم کنیم و به عنوان افتخارات رئیس جمهوری که انگار شعار اصلی اش یعنی تدوین منشور حقوق شهروندی را به فراموشی سپرده و … خدا آخر 4 سال این یکی را هم به خیر کند!! سندش را به آرشیوها بسپاریم.
    آیا می دانید در شهر شما چند نفر در حلبی ابادها، تمرین فقر می کنند!! می دانید چند نوجوان به سن و سال دانش آموز مریوانی بیمار هستند و کسی نیست که سرش را در همدردی با آنان بتراشد.
    آیا می دانید که …. کاش یادداشت می شد نوشت، یا تریبونی آزاد برگزار کرد بدون دغدغه ساعتی بعد از تریبون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.