تاکید معاون فرهنگی وزیر ارشاد بر ارتقاء سبد فرهنگی با نمایشگاه‌ کتاب

خبر پارسی – معاون فرهنگی وزیر ارشاد به مناسبت برپایی پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان فارس از این رویداد مردمی به عنوان عامل ارتقاء سبد فرهنگی به لحاظ کیفیت و کمیت یاد کرد و افزود: بحث کتاب همواره مورد توجه بزرگان دین و انقلاب و مقام معظم رهبری بوده و یکی از افتخارات انقلاب اسلامی توجه به کتاب است.

۴۲۰۹۴۵_orig

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، سیدعباس صالحی در ادامه خاطرنشان ساخت: دسترسی ما به کالاهای فرهنگی اندک است. نمایشگاه های کتاب استانی یکی از راه هایی است که می تواند به لحاظ کمیت و کیفیت باعث ارتقاء سهم کتاب در سبد فرهنگی گردد.

این مقام وزارتی با اشاره به اجرای شدن نمایشگاه های کتاب استانی گفت: با یارانه هایی که دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نمایشگاه ها تامین می کنند به دنبال این هستیم، بحث قیمت کتاب تحت تاثیر قرار بگیرد و اقبال مردم برای خرید کتاب بیشتر شود.

صالحی در پایان سخنان خود گفت: نگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که کتاب در سبد مصرف مردم ارتقاء یابد و با این نگاه همه حرکت های حمایتی که می توان از کتاب داشت مد نظرقرار گیرد. نمایشگاه های کتاب استانی به عنوان یک نگاه ویژه برای ارتقاء کتاب در حد مقدورات دنبال می شود و انشاالله با حمایت هایی که از این حوزه صورت می گیرد روند روبه رشدی را شاهد باشیم.

پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس با همت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از تاریخ ۴ تا ٩ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس، شهرک گلستان ساعت چهار عصر ۴ آذرماه جاری با حضور بیش از ٧۵٠ ناشر ملی و استانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز به مدت ۶ روز برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.