تامین مالی خط دو قطار شهری از طریق فروش اوراق مشارکت

خبرپارسی – شهردار شیراز بر تسریع در تامین مالی خط دو قطار شهری از طریق فروش ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس حیدر اسکندرپور در جلسه ای که به منظور تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه های حمل و نقل ریلی شیراز با حضور مهندس رحمانی رییس عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور و مهندس تاجگردون رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس برگزار شد، اظهار کرد: خط۲ قطار شهری شیراز در مسیری واقع شده است که بیشترین جابه جایی مسافر را انجام خواهد داد، از این رو تکمیل هرچه سریع تر آن در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی با بیان این مطلب که اتمام سریع تر خط دو قطار شهری شیراز نیازمند تحقق اعتبار است، خاطرنشان ساخت: سرعت بخشیدن بر تامین مالی خط دو قطار شهری از طریق فروش ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت، روند اجرای پروژه بلند مدت قطار شهری شیراز را سرعت می بخشد.

شهردار شیراز اشاره کرد: پروژه قطار شهری شیراز از سال ۸۰ آغاز شد و تا کنون بیش از ۱۸سال به طول انجامیده است. طولانی شدن روند پروژه نه تنها هزینه ها را افزایش داده است، بلکه زحمت بسیاری برای شهروندان ایجاد می کند.

مهندس اسکندرپور تأکید کرد: اگر امروز قرار بود تصمیم به برای احداث پروژه قطار شهری شیراز بگیرم، اولویت را به خط دو می دادم؛چراکه بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته راه اندازی این خط، گره گشایی بیشتری برای شهروندان دارد.

وی اذعان داشت: پروژه ها باید برای ایجاد رضایتمندی شهروندان اجرا شود؛ در حالیکه به طول انجامیدن آنها حلاوت صبر را بر مردم تلخ می کند. ما معتقدیم کار عمرانی باید در مردم حس خوب ایجاد کند اما در حال حاضر این حس خوب منتقل نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.