بیانیه جمعی از بسیجیان شیراز:وزیر ورزش پاسخگوی رفتار زشت پرسپولیسی ها باشد

خبرپارسی-جمعی از بسیجیان شیرازدر بیانیه ای که در اختیار خبرپارسی قرار گرفته ، ملاقات مدیران باشگاه پرسپولیس تهران با یکی از سرکرده های ضد انقلاب و منتسب به موساد را ننگین خوانده و خواستار پاسخگویی وزیر و ورود نمایندگان مجلس به این موضوع شدند. در این بیانیه آمده است:

مملکت اسلامی ما با تفکر ثابت مبارزه با دشمنان دین و نظام همواره پیش رفته و هر گونه سازش و ذلت را مخالف با این شعار تاریخی و دینی «هیهات من الذله» می داند.

حضور مدیران باشگاه پرسپولیس در اسپانیا و دیدار ننگین آنها با فردی که سوابق و هویت او اظهر من الشمس است باعث خشم ما بسیجیان مکتب روح الله (ره) و فداییان نظام و ولی فقیه مان گردیده است.ساده اندیشی کسانی که بزرگترین بنگاههای ورزشی و فرهنگی مملکت را در اختیار دارند و میلیون ها هوادار از نونهال تا پیر و زن و مرد هم به تعقیب و پیگیری عملکرد آن می پردازند را چگونه می توان باور داشت و توضیحاتشان که طعم توجیه می دهد نمک بر زخم های دل هایمان می پاشد.

وزیر ورزش امروز باید پاسخگوی این رفتار شرم آور باشد و عوامل این رفتار ننگین را بدون تعلل از مسند خود برکنار نماید.این رفتارها اگر عامدانه و عالمانه بوده باشد که مستوجب کیفر در محاکم قضایی است  و اگر از روی نادانی و سهو است باید پرسید تا چه زمانی باید ساده لوحانه ، به تماشای تکرار تاریخ بنشینیم و ابوموسی اشعری ها با عملکردشان ، خطوط قرمز نظام و خون سرخ شهدا را نادیده بگیرند؟وااسفا که در پس این رفتارشان، حتی یک ابراز پشیمانی و عذرخواهی هم دیده نشده است و گویا به دنبال چنین فضایی بوده اند تا با حضور مداوم در رسانه ها ، بیشتر و بهتر دیده شوند.حداقل توقع ما ، ابراز ندامت و عذرخواهی بابت این اشتباه و متعاقب آن استعفای دسته جمعی حاضران در آن نشست بود اما چه ساده و خوش باور بوده ایم.

فراموش نکرده ایم روزگاری در فدراسیون فوتبال هم با ارسال پیامک تبریک کریسمس به همتایان اسراییلی ، چه دسته گل هایی به آب داده شد و حالا هم شاهد اتفاقات تازه ای هستیم.کسانی که مدیران بدون رزومه را در چنین مناصب حساسی قرار داده اند آیا لازم نمی دانند یک خط عذرخواهی خطاب به ملت بنویسند؟

امت حزب الله شیراز از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انتظار دارد در راستای پاسبانی و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی، وارد ماجرا شده و در صورت تعلل وزیر ورزش در برخورد و عزل مسببین این عمل ننگین، او را جهت ادای توضیحات به مجلس دعوت نمایند.

در آستانه ماه پیروزی خون بر شمشیر به دشمنان قسم خورده این نظام اسلامی اعلام  می داریم ، برای رسیدن به مقاصد شوم خود به دنبال پلکان هایی اینگونه نباشند زیرا ملت ایران تا آخرین لحظه عمر خود در برابر آنها ایستاده و می ایستد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.