بیانیه بسیج ورزشکاران فارس در حمایت از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب: عدول از آداب مذاکره دستاوردی جز زشتی و پلشتی ندارد/ سخنان حکیمانه رهبر معززانقلاب ادامه ادبیات سیدالشهدا(ع) در کربلا است

خبر پارسی – بسیج ورزشکاران فارس در حمایت از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب و مخالفت ایشان با مذاکره زیر شبحِ تهدید بیانیه صادر کرد.
در این بیانیه که یک نسخه از آن در اختیار خبر پارسی قرار گرفته آمده است:

بسم الله القاسم الجبارین
امام حسین (ع):
هیهات که من ذلت را بپذیرم!
فرهنگ انقلاب اسلامی منبعث از آموزه های قرآن کریم و راه و روش انبیاء و صالحان است.زیر بار زور نرفتن از مهمترین آموزه های قرآن کریم است که تجلی عینی این آموزه را می توان در قیام عاشورا جست و جو کرد.جایی که امام حسین(ع) جان شیرین خود و خانواده و یارانش را فدا کرد تا بگوید حرف زور را نمی پذیرد و بر روی اصول اهل معامله نیست و زیر بار ذلت نمی رود.
هدف از مذاکره در همه فرهنگ ها رسیدن به یک منفعت مشترک است و طبیعی است که برای رسیدن به این منفعت مشترک فضای مذاکره باید فضایی دور از خدعه و نیرنگ و تهدید باشد.امروز اما طرف مذاکره جمهوری اسلامی ایران در فضایی که رهبر معظم انقلاب آن را فضای زیر شبحِ تهدید توصیف می کنند،مثلا به مذاکره آمده و ژست صلح طلبی می گیرد! ژستی که با هوشمندی رهبر فرزانه انقلاب دم خروس آن پیدا می شود تا تیم مذاکره کننده ما یادش باشد« همزمان با ادامه مذاکرات، باید از عظمت و هیبت ملت ایران نیز دفاع کنند و زیر بار هیچ تحمیل، زور، تحقیر و تهدیدی نروند.»
سخنان حکیمانه رهبر معززانقلاب همه ما را به یاد ادبیات سیدالشهدا(ع) در کربلا انداخت و بار دیگر پیام تاریخی حادثه کربلا در دنیا طنین افکن شد که مسلمین زیر بار ذلت نمی روند.
بسیج ورزشکاران فارس بیانات گهر بار رهبر معظم انقلاب را سرمایه بسیار ارزشمندی برای تیم مذاکره کننده کشورمان می داند تا با آگاهی هر زمان که طرف مذاکره کننده بخواهد ملت ایران را تحقیر و ذلیل تلقی کند میز مذاکره را ترک نموده و به دنیا یادآوری کند که مذاکره آدابی دارد و عدول از آداب مذاکره دستاوردی جز زشتی و پلشتی ندارد که امام راحل فرمودند: به یقین آنان مرزى جز عدول از همه هویتها و ارزشهاى معنوى و الهى‏مان نمى‏شناسند و به گفته قرآن کریم، هر گز دست از ستیز با شما بر نمى‏دارند مگر اینکه شما را از دینتان برگردانند.» بر همین اساس است که رهبر انقلاب اسلامی می فرمایند: من موافق مذاکره زیر شبحِ تهدید نیستم. و با اشاره مجدد به اظهارات مقامات رسمی آمریکا در روزهای اخیر که گفته بودند اگر چنین شرایطی پیش آید ما حمله نظامی می کنیم، خطاب به دولتمردان آمریکایی گفتند: اولاً غلط می کنید. ثانیاً همانطور که در زمان رئیس جمهور قبلی آمریکا هم گفتم، دوران بزن و در رو تمام شده است و ملت ایران کسی را که بخواهد به او تعرض کند، رها نخواهد کرد.
بسیج ورزشکاران فارس باور دارد خامنه ای (دامت برکاته)همان خمینی (رحمه الله علیه )است که غلط می کنید ایشان به آمریکائی ها همان جمله معروف امام شهداست که فرمود:آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و براستی تا زمانی که بسیج مدرسه عشق است نه آمریکا و نه هم پیمانانش هیچ غلطی نمی توانند بکنند که آنها با نام مذاکره می خواهند بزنند و در روند! زهی خیال باطل! که ما یک ملت بیدار با رهبری داهیانه امام خامنه ای هستیم .
بسیج ورزشکاران فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.