برگزاری نمایشگاه هفته دولت فارس توسط سازمان های مردم نهاد

خبرپارسی –  معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه برپایی نمایشگاه به عهده سازمان های مردم نهاد فارس گذاشته شده است، گفت: اجرای نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب توسط جوانان به معنای اعتماد دولت به نسل جوان است.

علی رضایی در نشست ویژه تشریح برنامه های دهه فجر، با اشاره به تجربه سازمان های مردم نهاد استان در برپایی جشنواره هفته دولت در شهر شیراز افزود: نسل جوان سرمایه حقیقی کشور است که اعتماد به آن هیچگاه منتج به ضررو زیان نشده است.

وی در ادامه به انتخابات دومین مجمع ملی جوانان که هفته گذشته در استان کرمان برگزار شداشاره کردو با بیان اینکه حمید رضا اسلامی و مهدیس معصومی دو تن از جوانان شیرازی در این مجمع دو کرسی مهم عضویت در هیئت رئیسه و دبیری این هیئت را تصاحب کردندگفت: رای بالای اعضای مجمع ملی جوانان به این دو جوان نشان از درک توانایی های جوانان استان فارس توسط اعضای مجمع ملی جوانان است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در ادامه با بیان اینکه حوزه جوانان نیز همچون دیگر حوزه های این اداره کل برنامه های متنوع بسیاری را برای پربار تر شدن جشن های فجر چهلم انقلاب تدارک دیده است افزود:چهارشنبه هفته آینده و با حضور جوانان ۱۰ استان کشور نشست بزرگ جوانان تحت عنوان جوانان امیدوار انقلاب ماندگار در شهرستان لامرد برگزار خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه این نشست با محوریت کارآفرینی و سازمان‌های مردم نهاد و با حضور ۴۰ جوان کارآفرین و سازمان های مردم نهاداستان از ۱۶ تا هجدهم بهمن برگزار خواهد شد افزود: در این نشست ملی-منطقه‌ای مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور خواهند داشت.

وی از برگزاری هفت برنامه بزرگ در حوزه جوانان و در فاصله زمانی دهه فجر امسال تا ۱۲ فروردین سال آینده تحت عنوان از انقلاب اسلامی تا جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: از مجموعه این هفت برنامه دو برنامه در شیراز و پنج برنامه دیگر در شهرستان های استان برگزار خواهد شد. معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در ادامه از ارائه خدمات روانشناسی رایگان در دهه فجر به خانواده ها خبر داد و گفت:این اقدام در راستای تلاش برای تحکیم بنیان خانواده انجام می شود.

رضایی از برگزاری مسابقات بومی محلی، پهلوانی، جام نشاط و دوستی خانوادگی و… به عنوان برخی از عناوین برنامه های فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان در دهه فجر یاد کرد و گفت: بازوبند پهلوانی کشور در خلال این برنامه‌ها در شهر شیراز به بازوی پهلوان اول کشور بسته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.