این روزها فجر برق می زند ، برق خاموش است!

خبر پارسی – فجر سپاسی در روزهایی که حمایت  اداره کل ورزش و جوانان فارس و فرمانداری را  به همراه دارد در مسیری گام برمی دارد که یادآور روزهای خوب تیم زردپوش و دوست داشتنی شیراز است.البته که این حمایت ها در حد وسع این دو نهاد بوده و ضرورت حمایت پررنگ تر و جدی سایر مسوولان و ارگان ها را می طلبد تا بتوان بازهم فارس را صاحب تیم و نماینده در لیگ برتر کشور دید.
علی کلانتری با بازیکنانی که در اختیار دارد توانسته اقتدار خود را به رخ رقبای ۱۹ گانه در شلوغ ترین فصل تاریخ لیگ یک بکشد و بی شک با چنین نتایجی که تاکنون کسب کرده امیدواری ها به این تیم سازنده روز به روز بیشتر و بیشتر می شود.
فجر زنگار از پیکر فوتبال فارس زدوده و حسابی برق می زند اما در نقطه مقابل ، برق تلخ ترین روزهایش را سپری می کند.
تیمی که همگان آن را نماد ورزش فارس می دانستند و می دانند در چم و خم مسایل مالکیتی، گرفتار روزمره گی هایی شده که همگان از آن آگاهند. همه اسناد در ثبت شرکتها بنام حسین فارسی است و این غایب از نظر هم بی خبر از احوالات این تیم ریشه دار، مشخص نیست کجاست و چه می کند. در نبود او کسی داعیه مالکیت دارد که نه برای ادعایش سند و مدرکی داشته و نه برقی ها او را فردی شایسته می دانند.
اکنون هستند کسانی که حاضرند برای احیای برق آستین همت بالا بزنند و لازم است دست یاری را که دراز کرده اند بگیریم.برق با مسیر فعلی به ته خندق خواهد رسید و برای نجات آن از این بن بست چاره ای جز سپردن کار به کاردان و طرد افراد غیرموجه نیست. امید است همه متولیان امر برای همکاری با فحر در جهت رسیدن به لیگ برتر و احیای برق دست به دست هم بدهند تا باردیگر فوتبال فارس روزهای خوبش را تجربه کند. آن روز دیر نیست اگر دایه های کارنابلد دست از سر فوتبال بردارند و برای پر کردن انبان و کیسه خود جایی غیر از فوتبال را نشانه بگیرند.در روزهای روشن فجر برق هم باید از خاموشی فاصله گرفته و هر دو باعث موفقیت فوتبال مان باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.