یک نماینده مجلس شورای اسلامی: نظر وزیر بهداشت، ابقای ایمانیه نیست / ایمانیه قطعا می رود

خبر پارسی – یکی ازنمایند گان شرق استان فارس به خبر پارسی گفت : بر خلاف ادعای یکی از نمایندگان شیراز که اعلام کرده ۱۸ نماینده استان خواهان ابقای دکتر ایمانیه  هستند برخی از نمایندگان استان با ابقای ایشان مخالفت کرده و از وزیر خواسته اند اجازه دهد دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز شاهد چرخش نخبگان باشد.

وی به خبر پارسی گفت: تعدادی از نمایندگان فارس عصر امروز در دیدار با وزیر بهداشت و درمان خواهان برکناری ایمانیه از ریاست دانشگاه علوم پزشکی شده اند و وزیر هم در پاسخ آنها گفته :اصلا نظر من بر ابقاء ایمانیه نیست بلکه گفته ام ایشان تا مشخص شدن جانشین خود به فعالیتش ادامه دهد.

این نماینده به خبر پارسی گفت: به دانشجویان علوم پزشکی بگوئید هیچ جای نگرانی نیست و ایمانیه قطعا می رود.اخبار ماندن یا ابقای وی نیز شیطنت او و اطرافیانش است.اگر این دوستان راست می گویند که وزیر به ایمانیه حکمی مبنی بر ابقای ایمانیه داده این حکم را رسانه ای کنند و یک بار برای همیشه جلوی شایعه را بگیرند.

این در حالی است که برخی از فعالان روزنامه های شیراز در تماس با خبر پارسی اعلام داشتند روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز شب گذشته در تماس با روزنامه ها خواستار انعکاس خبر جعلی یکی از خبرگزاری ها مبنی بر ابقای ایمانیه  بودند.فعالان عرصه رسانه معتقدند خواهش هایی از این دست معمولا بوی کباب دارد!

4 دیدگاه برای “یک نماینده مجلس شورای اسلامی: نظر وزیر بهداشت، ابقای ایمانیه نیست / ایمانیه قطعا می رود

  1. نماینده مجلس ترسویی که اسم ندارد حرفش هم حرف نیست. خجالت بکشن. ایمانیه اگه رییس دولت بود از ترس چه می کردید

  2. ایمانیه که انقدر ادعای تقوا داره چرا از صندلیش دل نمیکنه.اگه پست مهمتری داشت می خواست چه کار کنه؟!

  3. مگه در فارس نماینده هم داریم. ایمانیه همه مون رو به تنگ آورده و نماینده ها ازش حمایت می کنن

  4. سایت محترم خبر پارسی محل گذاشتن کامنت فیلتره و دوستانی که مجهز به فیلتر شکن نباشن نمی تونن کامنت بذارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.